به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۲۹۷۶۴۲
اوون هارگریوز:

فرگوسن بود این بازیکن را مجازات می‌کرد

گروه ورزشی: اوون هارگریوز، ستاره سابق منچستریونایتد به انتقاد از عملکرد فرد، هافبک برزیلی این تیم پرداخته است.
فرگوسن بود این بازیکن را مجازات می‌کرد
منچستریونایتد دیروز در خانه 1-1 مقابل اورتون متوقف شده و دو امتیاز مهم دیگر را از دست داد. تک گل اورتون در نیمه دوم و روی ضدحمله سریع این تیم و غفلت فرد و دیگر بازیکنان یونایتد به ثمر رسید.  اوون هارگریوز، هافبک سابق یونایتد که بین 2007 تا 2011 زیر نظر فرگوسن بازی می کرد مدعی شد سرمربی سابق شیاطین سرخ در چنین شرایطی بازیکنان را مجازات و آنها را نیمکت نشین می کرده است.
اوون هارگریوز گفت: "هرگز، حتی یک بار در یک میلیون سال نیز نباید اجازه داد چنین گلی وارد دروازه تیم شود. این همان دلیلی است که شما بابت آن دستمزد می گیرید و به همین دلیل شما در ترکیب حاضر هستید. این وظیفه شما است که حمله حریف را متوقف کنید و من اگر شخصا آنجا بودم اجازه نمی دادم دروازه یونایتد باز شود. فرد دو بار می توانست مانع حمله اورتون شود و این اتفاق رخ نداد. در این شرایط سر الکس فرگوسن شما را نمی بخشید و واقعا یک ماه بازی نمی کردید.
 

 
فرد در آن صحنه باید تکل موفقی می زد و حتی اگر این اتفاق رخ نداد نیز باید دمارای گری را متوقف کرده و روی او خطا می کرد. شما نباید در نبرد برابر بازیکن حریف مغلوب شوید و اگر این اتفاق رخ داد نیز باید خطا کنید.
منچستریونایتد نمی تواند کنترل بازی ها را در دست بگیرد. این کرنر یونایتد بود و چگونه چنین گلی وارد دروازه این تیم شد. قبول دارم در غیبت هری مگوایر این تیم رهبر خود را از دست داده است. اما اگر قرار است دو هافبک دفاعی به نام اسکات مک تومینای و فرد بازی کنند دیگر نباید چنین گلی وارد دروازه شما شود."
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها