به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۲۹۷۶۵۳

تقسیم چپ تیم ملی در تمرین هفت نفره

گروه ورزشی: رقابت در سمت چپ تیم ملی با حضور میلاد محمدی، وحید امیری و امید نورافکن داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود.
تقسیم چپ تیم ملی در تمرین هفت نفره
وحید امیری که طی سالیان اخیر جایگاه ثابتی در اردوها و بازی‌های تیم ملی نصیب خود کرده و توانسته سابقه حضور در یک جام جهانی را نیز در کارنامه‌اش ثبت کند، اکنون نیز در رقابتی شدید برای حضور در جام جهانی دیگری است.
امیری که طی فصول اخیر در پست سمت چپ دفاعی برای پرسپولیس و تیم ملی به کار گرفته شده، در دیدارهای قبلی تیم ملی نیز از سوی دراگان اسکوچیچ در این پست به کار گرفته شده بود تا در رقابت با دیگر چپ‌های تیم ملی، فرصت بهتری برای حضور در ترکیب به دست بیاورد.
امیری که از سرعت و قدرت تکنیکی و بازیسازی مناسبی برخوردار است، یکی از امیدهای ایران برابر امارات محسوب می‌شود و باید دید قادر خواهد بود در این بازی نیز نظر دراگان اسکوچیچ برای حضور در ترکیب اصلی و دستیابی به نتیجه مطلوب برای 9 امتیازی شدن ایران و تداوم حضور در صدر جدول را فراهم سازد یا خیر.
 

 

 
وینگر پرسپولیسی‌ها بعد از دو دیدار تیم ملی، باید در این تیم خود را مهیای حضور در رقابت حساسی دیگر کند و برابر تیم الهلال عربستان به سرخپوشان برای دستیابی به جواز صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز کمک کند. او که بعد از تمدید قرارداد با این باشگاه، همچنان یکی از نفرات قابل اعتنا در ترکیب تیم یحیی گل محمدی محسوب می‌شود، باید دید در سه دیدار حساس پیش رو در تیم ملی و پرسپولیس چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.
با این حال به نظر می‌رسد دراگان اسکوچیچ با توجه به دیگر نفراتی که در این پست با حضور میلاد محمدی و امید نورافکن نیز در اختیار دارد، شاید شدیدترین رقابت را در این پست شکل دهد و در نهایت باید دید از بین لژیونر چپ پای فوتبال ایران و بازیکنان پرسپولیس و سپاهان، کدامیک قادر خواهد بود نظر سرمربی کروات تیم ملی را برای حضور در این پست جلب کند.
برچسب ها: تیم ملی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها