به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۹۷۶۶۶

ترامپ: هیچکس مثل من به مذهب خدمت نکرد

ترامپ: هیچکس مثل من به مذهب خدمت نکرد
گروه بین الملل: رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت: در زمان ریاست جمهوری‌اش برای جوامع مذهبی در داخل آمریکا بسیار تلاش کرده است.
 دونالد ترامپ گفت: کسی بیشتر از من برای مسیحیت یا کلیسای مسیحیت انجیلی و به طور کلی مذهب تلاش نکرده است و من برای این منظور کارهای زیادی انجام دادم.
ترامپ به لغو "متمم جانسون" اشاره کرد و آن را متممی "بسیار بد و پر هزینه" دانست. این متمم به عنوان بخشی از قانون مالیات، شرکت‌های غیرانتفاعی را از حمایت یا مخالفت با کاندیداهای سیاسی منع می‌کند.رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین به این نکته اشاره کرد که برای جامعه مسیحیت انجیلی بیش از جامعه یهودیان آمریکا اعتبار خرج کرده است و ادامه داد: با این حال، اسرائیل یک عنصر بسیار مهم است و هیچکس آن کاری را که که من انجام دادم، انجام نداد و من بابت آن، بسیار خوشحالم.
ترامپ همچنین گفت: دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در مورد آنچه در مورد ادیان سازمان یافته و صراحتا مسیحیت فکر می‌کنند، تقلب کرده است و افزود: من گفتم که بایدن بد خواهد بود. معلوم شد که او بسیار بدتر از آن چیزی است که کسی تصور می‌کرد.
مسیحیان انجیلی پایگاه اصلی حمایت از ترامپ از کارزار انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا بودند و اگر او بار دیگر برای انتخابات ۲۰۲۴ کاندید شود، ممکن است از او حمایت کنند. با این حال نتایج نظرسنجی اخیر در میان جمهوریخواهان نشان می‌دهد که میزان محبوبیت ترامپ در حزب خودش در حال کمتر شدن است.


 
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها