به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۲۹۷۷۰۷

اسپانیول ۲ رئال مادرید۱؛ روزهای تلخ کارلتو

گروه ورزشی: رئال مادرید در خانه اسپانیول خوب کار نکرد و با نتیجه 1-2 مغلوب این تیم شد.
اسپانیول ۲ رئال مادرید۱؛ روزهای تلخ کارلتو
 رئال مادرید که هفته گذشته و در لیگ قهرمانان در خانه شکستی عجیبی را برابر تیم شریف پذیرفته بود، امروز نیز نمایش چندان خوبی برابر اسپانیول نداشته و 1-2 در ایالت کاتالونیا مقابل این تیم باخت.
رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس رو به عقب و اشتباه پدروسا بود که می توانست به گل اول دست یابد، اما دیگو لوپز واکنش خوبی روی ضربه کریم بنزما نشان داد.
در دقیقه 13 این بار ادواردو کاماوینگار با پاس خوب خود فرصت مناسبی را برای گلزنی ستاره فرانسوی رئال مادرید فراهم کرد، اما این باز نیز ضربه بنزما با عکس العکل دیگو لوپز همراه شد.
 

 

 
اما دقایقی بعد این اسپانیول بود که به گل اول دست یافت. ارسال امباربا در شش قدم و در دهانه دروازه به رائول دی توماس رسید و بازیکن سابق رئال مادرید به راحتی موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز کند تا اسپانیول با یک گل از حریف پیش افتد.
در ادامه جریان بازی آرام شده و بیشتر در میانه میدان دنبال می شد. در اواخر نیمه اول رئال مادرید فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه سر ادر میلیتائو راهی به دروازه اسپایول پیدا نکرد و در نهایت نیمه نخست با همان برتری 0-1 میزبان به اتمام رسید.
رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و فرصت داشت خیلی زود به گل تساوی دست پیدا کند، اما باز هم ضربه سر ادر میلیتائو در شش قدم با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه اسپانیول به بیرون رفت.
اما در دقیقه 60 اسپانیول به گل دوم هم دست یافت. تیم میزبان روی یک ضربه ایستگاهی صاحب فرصت شد و الکس ویدال با گذر از سد ناچو فرناندز موفق شد گل دوم اسپانیول را نیز وارد دروازه تیبو کورتوا بکند.
دقایقی بعد اسپانیول فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت. داردر در موقعیتی تک به تک با دروازه رئال مادرید قرار گرفت، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
 

 
اما در دقیقه 71 رئال مادرید اختلاف را به حداقل رساند. روی پاس لوکل یوویچ کریم بنزما از سمت چپ حرکت کرده و بعد از ورود به محوطه موفق شد با ضربه ای فنی به گوشه دروازه، گل اول رئال مادرید را به ثمر برساند.
دقایقی بعد و باز هم روی اشتباه مدافعان رئال مادرید بود که اسپانیول فرصت داشت باز هم به گل دست یابد، اما ارسال دی توماس دقیق نبود و این فرصت از دست رفت.
تلاش رئال مادرید برای زدن گل تساوی اثربخش نبود و در نهایت این تیم 1-2 مقابل اسپانیول مغلوب شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها