کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همسرکشی به خاطر کار کردن در روز جمعه

روزنامه جام جم , 12 مهر 1400 ساعت 11:42


گروه حوادث: روز‌های پایانی هفته‌گذشته اعضای خانواده‌ای به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران رفته و از عروس خانواده شکایت کردند. با تحقیق از آن‌ها معلوم شد برادرشان آذر سال گذشته فوت کرده، اما پزشکی‌قانونی بعد از ۱۰ماه اعلام کرده او بر اثر مسمومیت با موادمخدر صنعتی به قتل رسیده است.در ادامه دختر مقتول نیز مدعی شد چند ماهی بود مادرم یک پودر را به پدرم می‌داد بخورد و مدعی بود داروی تقویتی است. پدرم با خوردن این پودر بدحال می‌شد.

با کشف این سرنخ‌ها، همسر این مرد بازداشت شد و دیروز با انتقال به دادسرای جنایی تهران لب به اعتراف گشود و گفت: همسرم و برادرش یک کارخانه در شهرستان داشتند و من هم آنجا کار می‌کردم. بعد از چند سال کارخانه را به جاجرود انتقال دادند و ما ساکن تهران شدیم. کارکردن در کارخانه برایم سخت شده‌بود و دیگر به آنجا نرفتم. در یک مغازه در محله‌مان به کار مشغول شدم.

شوهرم مخالف کار کردن من بود. کار من طوری بود که جمعه‌ها هم باید سرکار می‌رفتم، اما شوهرم اجازه نمی‌داد. به همین دلیل پودری خریدم و در چایی حل کرده و به همسرم می‌دادم که بعد از خوردن آن بدحال می‌شد و من جمعه‌ها سرکار می‌رفتم. فکر نمی‌کردم خوردن این پودر‌ها باعث مرگ شوهرم شود.حبیب ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران گفت: با اعتراف متهم زن، تحقیقات از او ادامه دارد.


کد مطلب: 297756

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/297756/همسرکشی-خاطر-کار-کردن-روز-جمعه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir