کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روزنامه اماراتی: ایران، درخشان‌ترین تیم آسیا است

12 مهر 1400 ساعت 14:59

گروه ورزشی: روزنامه البیان امارات به تشریح گزارش سایت AFC از گروه نخست پرداخته و از ایران به عنوان تیمی مدعی یاد کرده است.


روزنامه البیان امارات به مرور گزارش وب سایت AFC درخصوص دورهای سوم و چهارم از مرحله مقدماتی جام جهانی پرداخته و نوشته است: کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت تیم های گروه اول مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا را با بازگشت رقابت ها از 7 اکتبر بررسی کرده است. جایی که پس از برگزاری دو دور نخست، تیم های ایران و کره جنوبی کنترل خود بر گروه را نشان دادند. ایران پس از کسب دو پیروزی متوالی برابر سوریه و عراق به صدر جدول رده بندی گروه رسید و کره ای ها با دو امتیاز کمتر و پس از تساوی با عراق و غلبه بر لبنان، رتبه دوم را از آن خود کردند.
البیان در ادامه نوشته است: AFC خاطرنشان کرد که تیم ملی امارات پس از تساوی با لبنان و سوریه در دو بازی اول شکست نخورده است تا به رتبه سوم جدول رده بندی برسد و اعلام کرد که نتایج العبیاد (لقب تیم ملی امارات) در دو بازی بعدی مشخص می کند که آیا امارات می تواند برای مقام دوم این گروه و صعود به جام جهانی رقابت کند یا خیر و اینکه تیم امارات پس از به ثمر رساندن تنها یک گل در 2 بازی گذشته، ابتدا در خانه خود با ایران دیدار می کند که تا به حال هیچ گلی دریافت نکرده است و و برت فان مارویک سرمربی العبیاد چشم به راه درخشش و گلزنی علی مبخوت با همکاری فابیو لیما است تا برابر ایران و عراق گلزنی کند.
در ادامه این گزارش آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان داد که ایران با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ درخشان ترین تیم در مرحله مقدماتی آسیا تاکنون بوده است ضمن اینکه علیرضا جهانبخش با پیوستن به فاینورد، جادوی خود را پس از بازگشت به لیگ هلند دوباره کشف کرد. هافبک سابق برایتون تنها گل تیمش را در جریان پیروزی ارزشمند ایران مقابل سوریه به ثمر رساند و در ادامه در پیروزی 3 بر صفر مقابل کشور همسایه شان یعنی عراق دروازه حریف را باز کرد. سایت AFC توضیح داد که تیم ایران روز پنجشنبه و قبل از میزبانی از کره ای ها در انتظار رویارویی سختی با تیم سوم گروه یعنی امارات است.
این روزنامه اماراتی در ادامه نیز به بررسی تیم های کره جنوبی، سوریه و لبنان و عراق پرداخته است. تیم ملی ایران روز پنج شنبه 15 مهر در دبی به مصاف امارات می رود و سپس در تاریخ 20 مهر و در استادیوم آزادی پذیرای کره جنوبی خواهد بود.


کد مطلب: 297800

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/297800/روزنامه-اماراتی-ایران-درخشان-ترین-تیم-آسیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir