به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۲۹۷۹۵۲

کری خوانی ستاره ولوورهمپتون برای ایران

گروه ورزشی: هوانگ هی چان بازیکن ولورهمپتون و تیم ملی کره جنوبی گفت که او برای تساوی یا شکست به تهران نمی آید و تنها پیروزی می خواهد.
کری خوانی ستاره ولوورهمپتون برای ایران
 هوانگ هی چان وینگر تیم ملی کره جنوبی و باشگاه ولورهمپتون که عملکرد خوبی در این تیم داشته، صبح امروز گفت که تمام تلاش خود را برای پیروزی در دیدارهای مقابل سوریه و ایران به کار خواهد گرفت و ابراز اطمینان کرد که اعتماد به نفس او به دلیل درخشش اخیرش در ولورهمپتون بالا رفته است.
این بازیکن که در لیگ برتر انگلیس درخشان ظاهر شده و در 4 بازی گذشته ولورهمپتون موفق به زدن 3 گل برای این تیم شده، در گفتگو با وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال کره جنوبی درباره راز عملکرد درخشان اخیرش، ملاقات با سون هیونگ مین و همچنین دیدار با ایران به صحبت پرداخت.
هوانگ هی چان روز شنبه و در جریان پیروزی 2 بر یک ولورهمپتون برابر نیوکاسل هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و با روحیه ای بالا خودش را به سئول رسانده است. او درخصوص حضور در تمرینات تیم ملی کره جنوبی گفت: همه چیز از جمله کادرفنی، بازیکنان و زمین تمرین رضایت بخش و فوق العاده بود. شرایط ما در تیم ملی خوب و تمرکزمان روی فوتبال است. این مسئله به دلیل وضعیت خود در اردو از خوردن غذا تا زمان خوابیدن است. با افزایش زمان حضورم در زمین، با بهبود عملکردم به خودم اعتماد به نفس داده ام.
 

 
این بازیکن پس از عملکرد درخشان در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، جزو ترکیب یازدهم نفره و منتخب هفته لیگ جزیره قرار گرفت ضمن اینکه 13 روز پیش در دیدار جام اتحادیه با تاتنهام و سون هیونگ مین روبرو شد که تیم او پس از تساوی 2 – 2 و در ضربات پنالتی تن به شکست داد. هوانگ هی چان در این خصوص گفت: این باعث افتخار من است و از این بابت سپاسگزارم. حضور در ترکیب هفته لیگ برتر دستاورد انگیزشی بود. ملاقات با سون در دیدار برابر تاتنهام خوب بود. دیدن او فقط در حالیکه مقابل شماست و در حال دویدن است و در تیم حریف حضور دارد، عجیب بود. من پس از بازی با سون دست دادم و از او بابت مصدومیتش پرسیدم که گفت مشکل خاصی وجود ندارد. ما امروز همدیگر را در کمپ تیم های ملی ملاقات می کنیم و آن زمان احساساتمان نسبت به دیدار در جام اتحادیه متفاوت خواهد بود.
او درخصوص اینکه پس از دیدار برابر سوریه راهی تهران و ورزشگاه آزادی می شوند که به گورستان تیم های مهمان معروف است و کره جنوبی نیز در این استادیوم نتایج خوبی را کسب نکرده، گفت: ابتدا می خواهم روی بازی با سوریه تمرکز کنم تا نتیجه خوبی بگیریم. سوریه را به خوبی نمی شناسیم اما می دانم یک تیم سریع و ماهر است.
او ادامه داد: پس از کسب پیروزی در دیدار با سوریه، به آمادگی خوبی ادامه می دهیم تا نتیجه خوبی در مسابقه ایران به دست آورم. اطرافیانم می گویند دیدار در ایران دشوار است، اما من قصد تساوی و باخت را ندارم و برای پیروزی به میدان می روم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها