کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فنونی‌زاده:شرایط استقلال بهتر از قبل می‌شود

14 مهر 1400 ساعت 9:20


گروه ورزشی: هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه شرایط آبی پوشان با تغییراتی که صورت گرفت بهتر از گذشته خواهد شد، گفت: سرمربی استقلال می‌تواند در این فصل عملکرد خوبی داشته باشد. مهدی فنونی زاده گفت: با تغییراتی که در سطح مدیریتی صورت گرفت، شرایط استقلال نسبت به گذشته بهتر شده است. سرمربی آبی پوشان هم بازیکنانی که مدنظرش بودند، جذب کرده و اعتقاد دارم او می تواند در این فصل عملکرد موفقی داشته باشد.
 

وی افزود: کادر مدیریتی قبلی هرگز نتوانست با سرمربی تیم تعامل خوبی داشته باشد و همین مسئله باعث شده بود تا تیم ضربه های زیادی را پذیرا شود و وحدت و همدلی بین مدیر عامل و سرمربی وجود نداشت و این موضوع به بازیکنان هم کشیده شده بود و همین مسئله باعث شده بود تا مشکلات زیادی در تیم به وجود بیاید اما با آمدن آجرلو و تغییراتی که صورت گرفت شاهد یک هماهنگی خوب بین تمامی اعضای باشگاه شدیم و امیدوارم این روند در آینده هم ادامه داشته باشد.

فنونی زاده در خصوص قرعه کشی لیگ برتر و اینکه استقلال و پرسپولیس باید هفته هشتم به مصاف هم بروند، خاطرنشان کرد: زمان دربی مناسب است. تقریباً تیم ها تا آن زمان شکل واقعی خود را پیدا کرده اند و مطمئناً بازی جذابی را از دو تیم شاهد خواهیم بود که امیدوارم برنده این بازی استقلال باشد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص دو دیدار آینده تیم ملی برابر امارات و کره جنوبی گفت: کادر فنی تیم ملی باید تنها تمرکزش بر روی بازی با امارات باشد. تیم فوتبال کشورمان توانست عملکرد موفقی برابر سوریه و عراق داشته باشد. اگر بتوانیم امارات را شکست دهیم به طور حتم با یک روحیه خوب به مصاف کره جنوبی خواهیم رفت. تیم ملی نباید امارات را دست کم بگیرد. این تیم در اکثر بازی ها مقابل ما شکست را پذیرا شده اما این دلیل نمی شود که خود را در این دیدار از پیش برنده ببینیم.

فنونی زاده در پایان و در خصوص حضور تماشاگران برابر دیدار با کره جنوبی که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: هواداران ایرانی یک نعمت بزرگ برای فوتبال ما به حساب می آیند. چه در سطح ملی و چه باشگاهی، حضور آنها گرمی خاصی به ورزشگاه داده و مطمئناً در دیدار برابر کره جنوبی همه یک دل و یک صدا هستند تا ایران بتواند از این دیدار سربلند بیرون آمده و یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک تر شود.


کد مطلب: 298025

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298025/فنونی-زاده-شرایط-استقلال-بهتر-قبل-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir