به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۹۸۰۳۱

تلاش پرس برای آرام کردن سران PSG

تلاش پرس برای آرام کردن سران PSG
گروه ورزشی: رئیس باشگاه رئال مادرید درباره اظهار نظر اخیر خود که باعث ناراحتی سران پاری سن ژرمن شد توضیح داد.فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید اخیرا در اظهار نظری ابراز امیداوری کرد که در ژانویه ام باپه راهی تیمش شود. این اظهار نظر پرس باعث ناراحتی سران باشگاه پاری سن ژرمن شد.
 
رئیس باشگاه رئال مادرید در گفت و گویی که با مونت کارلو داشت تلاش کرد که سران پاری سن ژرمن را کمی آرام کند. او گفت: "از سخنان من بد برداشت شد. من احترام زیادی برای باشگاه پاری سن ژرمن قائل هستم و ارتباط بسیار خوبی با این باشگاه دارم. منظورم این بود که امیدوار هستیم که در زمستان که ام‌باپه می تواند با هر باشگاهی مذاکره کند او را جذب کنیم."خود ام‌باپه هم اعلام کرد که خواستار جدایی از پاری سن ژرمن است و این موضوع را هم با باشگاه در میان گذاشته البته ناصر الخلیفی باز هم تاکید کرد که می خواهد این بازیکن جوان را حفظ کند و اجازه جدایی را به او نخواهد داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها