به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۹۸۱۱۰

فوتبال ایران در سطح آسیا خواهد درخشید

فوتبال ایران در سطح آسیا خواهد درخشید
گروه ورزشی: مربی پیشین تیم ملی با اشاره به موفقیت فوتبال باشگاهی و ملی گفت: نتایج اخیر باعث بالارفتن اعتماد به نفس بازیکنان شده و اطمینان دارم که فوتبال ایران در سطح قاره آسیا خواهد درخشید.امیر حاج رضایی درباره تقابل پنجشنبه هفته جاری تیم ملی فوتبال ایران و امارات در گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر گفت: شخصیت متحد و حرفه‌ای تیم ملی ایران با بازیکنانی که هدف مشترک دارند و در سطح اول فوتبال جهان بازی می‌کنند شکل گرفته است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال تغییر در تاکتیک دراگان اسکوچیچ برای غافلگیری حریف اماراتی ادامه داد: من فکر می‌کنم آقای اسکوچیچ به شناخت کاملی از شیوه عملکرد بازیکنان ایران و حریفان آسیایی رسیده است. او نشان داد بدون حاشیه هم می‌توان از فوتبال لذت برد و برای شادی مردم، تلاش بی وقفه کرد.

او افزود: اسکوچیچ با شناخت کامل از فوتبال امارات به فکر کسب سومین پیروزی متوالی پس از سوریه و عراق خواهد بود. با تمام احترامی که برای تک تک رقیبان تیم ملی قائل هستم فکر می‌کنم می‌توانیم امارات را شکست دهیم و با اقتدار برای دیدار با کره جنوبی آماده شویم.حاج رضایی درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران یادآور شد: من فکر می‌کنم خودباوری لازم را پیدا کرده‌ایم. باید واقعاً بپذیریم فوتبالیست‌های ایرانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اعتماد به نفس کافی داریم. همانطور که به برد تیم ملی ایران مقابل امارات خوشبین هستم به نتیجه پرسپولیس در تقابل با الهلال هم مثبت فکر می‌کنم.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: نتایجی که در آسیا گرفته‌ایم خودباوری را به فیزیک بالای بازیکنان ایرانی بازگردانده است. من ایمان دارم می‌توانیم در آسیا چه در سطح باشگاهی و ملی به درخشش خود ادامه دهیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها