به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۹۸۱۱۶

نماینده مجلس انقلابی: علی‌اف جایگاهی ندارد

نماینده مجلس انقلابی: علی‌اف جایگاهی ندارد
گروه سیاسی:  عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: الهام علی اف دریافته که در میان ملتش جایگاهی ندارد و برای حفظ پایه‌های قدرت خود در این کشور به دریوزگی از رژیم صهیونیستی روی آورده است.
حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به تحولات اخیر در نزدیک مرزهای شمال غربی ایران گفت: الهام علی‌اف جایگاهی در میان ملتش ندارد و اقدامات وی سنخیتی با شعارها و رفتارها و روحیات انقلابی مردم آذربایجان که در مواقع مختلف از آنها می‌بینیم ندارد.
وی ادامه داد: مردم جمهوری آذربایجان چه در راهپیمایی اربعین در سال‌های قبل و چه در موارد دیگر بارها خود را ادامه‌دهنده راه شهدای این کشور و شهدای مقاومت معرفی کردند و آن مسیری نیست که الهام علی‌اف خواستار آن باشد و در آن مسیر حرکت کند.
الهام علی‌اف امروز دریافته و درواقع احساس خطر کرده که پایه‌های قدرتش در آذربایجان در حال سست شدن است و دیگر نمی‌تواند با ظاهرسازی خودش را شیعه و دوستدار اهل بیت(ع) جا بزند.
نوروزی خاطرنشان کرد: امروز علی‌اف به خیالش برای حفظ جایگاه خود در آذربایجان و در ظاهر برای مستحکم کردن پایه‌های قدرتش به دریوزگی و پناه بردن به رژیم صهیونیستی روی آورده و این پناهنده شدن، خود ناتوانی و اعلام شکستش را در مقابل ملت آذربایجان نشان می‌دهد.وی افزود: علی‌اف در حالی به رژیم صهیونیستی برای حفظ قدرتش پناه می‌برد که گویا نمی‌داند این رژیم در برابر چند چریک فلسطینی مستأصل است و نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. آن وقت چگونه می‌خواهد حامی الهام علی‌اف باشد و از او پشتیبانی کند.




 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها