به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۹۸۱۱۷

۶ کشته در دو تصادف رانندگی در اصفهان

۶ کشته در دو تصادف رانندگی در اصفهان
گروه حوادث: واژگون شدن ۲ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه ذوب آهن اصفهان ۶ کشته و ۲ مصدوم داشت.به گزارش ایرنا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۲۱ و ۲۲ دقیقه شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در ورودی مسکن مهر فولادشهر واژگون شد که پس از امدادخواهی از اورژانس پیش بیمارستانی، یک دستگاه آمبولانس از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.
 
غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی ۳ مرد در بازه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال جان خود را در دم از دست دادند.
وی درباره حادثه دیگری که ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد امروز در فرعی مهرنجان اتوبان ذوب آهن اصفهان رخ داد، اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ واژگون شد و پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵، چهار واحد امدادی از هلال احمر و اورژانس راهی محل حادثه شدند.مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تصریح کرد: در این حادثه ۳ نفر شامل یک مرد ۳۱ ساله و ۲ زن حدود ۳۰ ساله جان باختند که ۲ مرد ۳۰ و ۳۴ ساله نیز مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مصدومان این سانحه رانندگی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امام (ره) فلاورجان منتقل شدند.دلیل بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.بر اساس گزارش‌های اعلام شده از سوی فرماندهی پلیس راه اصفهان، بیشترین آمار حوادث رانندگی در ۲ ماه ابتدای امسال در این استان به واژگونی خودروها تعلق دارد.

با توجه به تجزیه و تحلیل آمار ۲ ماه اول سال جاری در استان اصفهان، ۴۸ درصد از تصادفات از لحاظ نوع برخورد در این مدت از نوع واژگونی(تک وسیله ای)، ۲۶ درصد ۲ وسیله با هم و ۱۶ درصد برخورد با موتورسیکلت بوده است.
بر اساس آمار اعلامی از سوی سازمان پزشکی قانونی اصفهان، در چهار ماه نخست امسال قربانیان ناشی از تصادفات رانندگی در این استان رشد ۱۱.۴ درصدی داشته است.  
برچسب ها: حوادث رانندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها