به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۹۸۱۲۴

همکاری زیدان- لئو مسی؛ تعبیر رویای بزرگ

گروه ورزشی: زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید تبدیل به یکی از گزینه های جدی پاری سن ژرمن شده است.
همکاری زیدان- لئو مسی؛ تعبیر رویای بزرگ
 سبک بازی پاری سن ژرمن و نتایج این تیم در فصل جدید فوق العاده نبوده و تنها چند نتیجه ضعیف و متوالی ممکن است زمینه جدایی مائوریسیو پوچتینو را فراهم سازد. جایگاه این سرمربی آرژانتینی در پارک دوپرنس چندان مستحکم نیست و هر از چند گاهی شایعاتی در مورد احتمال حضور یک سرمربی جدید در پارک دوپرنس شنیده می شود. نشریه مارکا مدعی شد زین الدین زیدان احتمالا جدی ترین گزینه برای جانشینی پوچتینو در ماه های پیش رو خواهد بود.
 

 
زیزو در طول سال های هدایت رئال مادرید نشان دادن از دو ویژگی مهم موفقیت در لیگ قهرمانان و مدیریت ستاره های بزرگ در رختکن برخوردار است. زیدان باشگاه رئال مادرید را به سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان رساند تا نام خود را در عرصه مربیگری هم در تاریخ فوتبال جاودانه سازد. 
رئال مادرید در آن مقطع گرت بیل ، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را  در اختیار داشت و حالا پاری سن ژرمن ستاره هایی چون کیلیان امباپه ، نیمار و لیونل مسی را در ترکیب می بیند. پس حداقل تجربه نشان داد زیدان به بهترین نحو قادر به بهره گیری از ستاره های مهم و راضی نگه داشتتن همزمان همه آنها بوده و این دقیقا همان چیزی است که پاری سن ژرمن نیاز دارد.
البته تمایل زیدان به حضور در تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی 2022 مهم تریم مشکل مدیران پاری سن ژرمن است، اما حضور روی نیمکت این تیم و هدایت این تیم پرستاره نیز ممکن است زیزو را وسوسه کند تا پروژه حضور در تیم ملی را به تعویق اندازد، زیرا بعید است دیگر فرصت کار کردن با چنیین تیم درخشانی نصیب او بشود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها