به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۹۸۱۴۸

استوارت نقش دایانا را بهتر بازی می‌کند یا کورین

استوارت نقش دایانا را بهتر بازی می‌کند یا کورین
گروه فرهنگی: بازی در نقش "پرنسس دایانا" در سریال "تاج" (The Crown) امسال برای "اما کورین" نامزدی امی را به ارمغان آورد و "کریستن استوارت" را با فیلم "اسپنسر" (Spencer) مدعی اسکار بهترین بازیگر زن کرد. این فیلم به کارگردانی "پابلو لارایین" پس از اکران در جشنواره‌های ونیز و تورنتو سبب شد که نقدهای مثبتی برای بازی استوارت نوشته شود.

استوارت به‌تازگی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" فاش می‌کند که یکی از هواداران بازی کورین در سریال "تاج" است: "شاید طی یک شب [آن فصل را] دیدم. فکر می‌کنم [اما کورین] کار واقعاً زیبایی به جا گذاشته. نه اینکه نظر من اهمیتی داشته باشد! اما واقعاً بازی او را خیلی دوست داشتم."

 "ویلیام کوناچر" مربی لهجه کورین و استورات در سریال "تاج" و فیلم "اسپنسر" بوده است. پیش از این دو، "نایومی واتس" برای بازی در نقش "پرنسس دایانا" در فیلم بیوگرافیکال "دایانا" (Diana 2013) با کوناچر همکاری کرده بود. کورین پیش از برگزاری مراسم امی امسال گفته بود که کوناچر "یک مربی لهجه فوق‌العاده برای صدا و کار بر روی حرکات و شخصیت است."

استوارت می‌گوید علی‌رغم همکاری با این مربی و انجام تحقیقات فراوان، بازی در نقش "پرنسس دایانا" همچنان یک چالش بوده از این جهت که "او همیشه در همه مصاحبه یک حرف نمی‌زند." استوارت اضافه می‌کند: "او در کمال تأسف و طعنه‌آمیزی، یکی از ناشناخته‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ است، در حالی که فقط می‌خواست به مردم نزدیک‌تر شود و خودش را نشان دهد."

استوارت در جشنواره تورنتو فاش کرده بود که بدون خواندن فیلمنامه بازی در فیلم "اسپنسر" را پذیرفته است. فیلم "اسپنسر" بر روزهایی تمرکز می‌کند که به جدایی دایانا از "پرنس چارلز" شد. استوارت گفت بود: "می‌دانستم که ارائه بازی بی‌نقص در این نقش ممکن نیست. یا دست کم راحت‌تر این است که مرعوب یا وحشت‌زده نشد. فقط می‌توانستم نسخه خودم از آن شخصیت را نشان دهم و امیدوار باشم که اگر همه‌چیز را در موردش بدانم، و در او غرق شوم، و به نحوی با او درهم بیامیزم، و به شکلی غریب هم خودم باشم و هم او، بهترین نسخه از شخصیتش خواهد شد."استودیوی نئون فیلم "اسپنسر" را ۵ نوامبر (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران می‌کند.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها