به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۹۸۱۵۱

واکین فینیکس در جوکر ۲ بازی می‌کند؟

واکین فینیکس در جوکر ۲ بازی می‌کند؟
گروه فرهنگی: خواکین فینیکس به تازگی در مورد گزارش‌هایی که از ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «جوکر» منتشر شده، صحبت‌هایی را انجام داده است.فینیکس به‌تازگی در مصاحبه‌ای جدید با پلی‌لیست در پاسخ به احتمال ساخت «جوکر ۲» اعلام کرد: واقعاً نمی دانم. از وقتی فیلمبرداری را شروع کردیم باید بگویم که این (آرتور فلک) شخصیت جالبی است. کار‌های زیادی است که می‌توان با این شخصیت انجام داد و بیشتر در مورد آن جست و جو کرد؛ اما در مورد اینکه آیا واقعاً این کار را خواهیم کرد یا نه؟ باید بگویم که نمی‌دانم.

از زمان موفقیت گسترده این فیلم، به طور طبیعی بحث‌هایی در مورد ساخت دنباله آن مطرح شده است. کمپانی برادران وارنر برای ساخت قسمت دوم این فیلم ابراز تمایل کرده و قصد دارد یک مجموعه سینمایی جدید با عنوان «DC BLACk» را ایجاد کند؛ اما تاد فیلیپس کارگردان آن هنوز در مورد ساخت ادامه «جوکر» به اطمینان نرسیده است. او در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که ساخت قسمت دوم محتمل است، اما فعلا در پروسه تولید قرار نگرفته است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس در سال ۲۰۱۹ منتشر و بر خلاف انتظار به یک اثر پرفروش تبدیل شد و به اولین فیلم رده سنی بزرگسال تبدیل شد که فروش آن از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرده است.

این فیلم سینمایی جزئیات و پیشینه‌ای از شخصیت آرتور فلک با نقش آفرینی واکین فینیکس را به تصویر کشید. آرتور فلک یک دلقک شکست خورده است که در شهر گاتهام زندگی می‌کند. در این فیلم رابرت دنیرو، زازیه بیتز، فرانسس کانروی، گلن فلشر و بیل کمپ نقش آفرینی می‌کنند.

«جوکر» برای عملکرد هیجان انگیز بازیگران و همینطور فیلمبرداری اش مورد تحسین قرار گرفت و در اسکار نود و دوم در ۱۱ بخش نامزد شد و دو جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی متن را دریافت کرد.فینیکس (بازیگر جوکر) اخیراً در فیلم سینمایی «زودباش، زودباش» نقش آفرینی کرده و قرار است در فیلم سینمایی «کوله پشتی/ Kitbag» نقش ناپلئون بناپارت را بازی کند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها