کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طارمی- سردار؛ آخرین ضربه با شماست

15 مهر 1400 ساعت 14:44

گروه ورزشی: دو مهاجم تیم ملی که در بازی های گذشته عملکرد خوبی داشته و به هماهنگی بالایی رسیده اند، باز هم امید اول گلزنی برای تیم ملی ایران به حساب می آیند.


سردار آزمون و مهدی طارمی دو مهاجم تیم ملی ایران به مهره های ثابت خط حمله تیم اسکوچیچ تبدیل شده اند. دو ملی پوشی که روند پیشرفت خوبی را در فوتبال اروپا در پیش گرفته اند هر چند که بازی های این هفته زنیت و پورتو برای آنها خوب پیش نرفت و دو مهاجم تیم ملی در اتفاقی عجیب، در تیم های باشگاهیشان کارت قرمز گرفته و از زمین بازی اخراج شدند.
با این حال، زوج آزمون و طارمی به یکی از زهردارترین زوج های خط حمله تاریخ فوتبال ایران تبدیل شده و تیم ها را یکی یکی از دم تیغ عبور می دهند. برای درک بهتر این موضوع، کافی است نگاهی به 10 بازی گذشته ایران بیندازیم که طارمی و آزمون به صورت همزمان در زمین مسابقه حضور داشته اند.
 

 
تیم ملی به ترتیب در 10 بازی گذشته خود که این دو بازیکن را در ترکیب داشته، به مصاف تیم های ملی عمان، چین، کامبوج، عراق، ازبکستان، سوریه، هنگ کنگ، بحرین و 2 بازی متوالی برابر عراق رفته است. آزمون در این بازی ها، 9 گل زده و 3 پاس گل داده و طارمی نیز 6 بار موفق به گلزنی شده، 5 بار پاس گل داده و 2 بار نیز از مدافعین حریف پنالتی گرفته است.
تأثیرگذاری بالای طارمی و آزمون در نوک پیکان خط حمله تیم ملی باعث شده است تا سایر مهاجمین پشت خط این دو بازیکن مانده و علی رغم تمام توانایی ها و شایستگی هایشان، نظاره گر عملکرد دو مهاجم پورتو و زنیت از روی نیمکت ذخیره ها باشند.
 

 
به هر حال، در بازی امروز برابر امارات باز هم تمامی نگاه ها به دوقلوهای خط حمله ایران است. دو بازیکنی که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده و تقریبا می توان گفت چشم بسته همدیگر را درون زمین پیدا می کنند. امشب نیز علاقه مندان به تیم ملی امیدوارند که آزمون و طارمی همچون همیشه ضربات پایانی خود را به بهترین شکل ممکن به سمت دروازه امارات روانه کرده و زمینه ساز پیروزی ایران شوند.


کد مطلب: 298231

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298231/طارمی-سردار-آخرین-ضربه-شماست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir