به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۲۹۸۲۶۸

مختاری به فینال كشتی فرنگی نرسید

مختاری به فینال كشتی فرنگی نرسید
گروه ورزشی:نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف ارمنستانی از رسیدن به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان بازماند.
 در ادامه رقابت های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو پایتخت نروژ، محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مقابل امویان از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر ۶ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
مختاری پیش از این در دور نخست، کریستوف بورگر از اتریش را ۹ بر صفر به برتری رسید، سپس برابر لی از کره‌جنوبی۱۲ بر ۲ به برتری رسید و در یک چهارم نهایی نیز مقابل غنی زاده از آذربایجان، ۹ بر یک صاحب برتری شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 
در ادامه این رقابت ها، پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم آخرین نماینده ایران در ۴ وزن نخست است که در نیمه نهایی به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه به روی تشک می رود.
در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمد علی گرایی دارنده ۲ مدال برنز جهان در دور نخست مقابل آیک مناتسکانیان از بلغارستان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه نیز مقابل جلا بولکوادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله مقابل رومن ولاسوف دارنده ۲ طلای جهان و ۲ طلای المپیک در همان تایم نخست با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه ۱۰ بر یک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. گرایی برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیب روس به فینال باشد.
پیش از این سجاد عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم در دور نخست مقابل حریفی از آمریکا تن به شکست ۱۰ بر یک داد و با توجه به شکست سنگین کشتی گیر آمریکایی در دور دوم مقابل حریفی از ارمنستان، عباس پور خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.
برچسب ها: کشتی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها