به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۹۸۳۴۰

۵دلیل پرفروش‌بودن یخچال فریزر‌های سایدبای‌ساید

گروه کسب و کار: یخچال‌های ساید بای ساید به‌ویژه در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. برخی از خانواده‌ها و حتی زوج‌های جوان تمایل بیشتری به خرید این مدل از یخچال دارند.
۵دلیل پرفروش‌بودن یخچال فریزر‌های سایدبای‌ساید
اما به نظر شما دلیل این همه محبوبیت و پُرفروش بودن یخچال‌های ساید چیست؟ جواب این سوال پیش ماست. با این 5 دلیل، متوجه می‌شوید که چرا یخچال ساید بای ساید این همه طرفدار دارد.

یخچال‌های ساید بای ساید، انتخاب اول خانواده‌ها
همیشه خرید یخچال جدید برای اعضای خانواده هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است. همانطور که گفتیم، در سال‌های اخیر یخچال‌های ساید توانسته‌اند جای خود را در آشپزخانه‌های ایرانی به‌خوبی پیدا کنند و در گروه پُرفروش‌‌های لوازم خانگی قرار بگیرند. اما واقعا دلیل این محبوبیت چیست؟ در ادامه برایتان از 5 عامل مهم در انتخاب یخچال‌های ساید توسط خانواده‌ها می‌گوییم.

1) ظرفیت و فضای ذخیره‌سازی زیاد
یخچال‌‌های ساید معمولا فضای ذخیره‌سازی زیادی نسبت به سایر مدل‌های مشابه دارند. درواقع کسانی که تمایل دارند مواد غذایی منجمد را برای چندین ماه ذخیره داشته باشند، یخچال ساید گزینه بسیار مناسبی برای آن‌ها است. البته این فقط منحصر به مواد منجمد نیست، بلکه مواد غذایی تازه را هم می‌توان در قسمت یخچال به میزان قابل توجهی نگهداری کرد. به طور کلی تولید یخچال‌های ساید از ظرفیت 18 فوت تا 35 فوت انجام می‌شود. با این حجم از ذخیره‌سازی مواد غذایی تازه و منجمد، خیالتان بابت داشتن و در دسترس بودن هرآنچه که برای آشپزی و خورد و خوراک اعضای خانواده لازم است، راحت خواهد بود.

2) مجهز به کنترل دمای هوشمند
یخچال یکی از لوازمی است که مرتب و بارها توسط اعضای خانواده استفاده می‌شود. درنتیجه ممکن است درهای آن در طول روز چندین مرتبه باز و بسته شود. حال تصور کنید که مواد غذایی در قسمت یخچال قرار دارند، با هر بار باز و بسته کردن در یخچال، دمای داخل آن تغییر کرده و در تازه‌ماندن مواد غذایی تاثیر منفی می‌گذارد. اینجاست که کنترل دمای هوشمند را می‌توان یک ویژگی عالی معرفی کرد و اگر می‌خواهید مواد غذایی‌تان همیشه تازه بماند، باید آن را درنظر بگیرید. درواقع این ویژگی باعث می‌شود تا دمای یخچال ثابت بماند، حتی اگر بارها و بارها درهای یخچال را باز و بسته کنید.



3) ویژگی Door-In-Door
یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های یخچال‌های ساید، ویژگی جالب و قابل توجه آن‌ها یعنی Door-In-Door است. مدل‌های جدیدتر کار شما را در برداشتن مواد غذایی بسیار راحت می‌کند. قابلیت Door-In-Door درواقع درب کوچک‌تری است که در قسمت بیرونی در اصلی یخچال ساید قرار دارد و دسترسی به مواد غذایی داخل یخچال را بدون آنکه در اصلی را باز کنید، امکان‌پذیر می‌کند. برخی از مدل‌های ساید ال جی، سامسونگ، اسنوا و... دارای این قابلیت ارزشمند است. جالب است بدانید که این محفظه برای نگهداری نوشیدنی‌ها، سُس‌ها، چاشنی‌ها و سایر اقلام مورد استفاده بسیار مناسب است و شما می‌‌توانید بدون آنکه در یخچال را باز کنید و باعث مصرف انرژی بیشتری توسط یخچال شوید، آنچه را که نیاز دارید به راحتی بردارید.  

4) ظاهری زیبا و شکیل
طراحی و چیدمان داخل آشپزخانه برای هر خانم خانه‌داری اهمیت ویژه‌ای دارد. اینکه چیدمان خانه و آشپزخانه‌ را طوری انجام داد که ضمن زیبایی، مدرن و به‌روز هم باشد، رویایی است که هر کسی آن را در سر می‌پروراند. تولیدکنندگان یخچال‌های ساید، محصولات خود را با ظاهری زیبا، شیک و به‌روز ارائه می‌کنند و اگر شما هم دوست دارید فضای خانه و آشپزخانه‌تان را شکیل و زیبا کنید، به احتمال زیاد یخچال ساید یکی از گزینه‌های انتخابی شما برای خرید یخچال خواهد بود.

5) تکنولوژی یا ویژگی‌های منحصربه‌فرد
جالب است بدانید ویژگی‌های منحصربه‌فردی در برخی از یخچال‌های ساید مثل ساید دوو، سامسونگ، اسنوا و سایر برندها وجود دارد که باعث شده است تا علاقه خانواده‌های ایرانی به داشتن این محصولات بیشتر شود. برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:
•    قفسه‌های قابل تنظیم: قفسه‌های قابل تنظیم از ویژگی‌های مهم یخچال‌های ساید است. درواقع این قفسه‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا فضای داخل یخچال را آنطور که نیاز دارید، پیکربندی کنید. به عنوان مثال میوه‌های بسته‌بندی، پاکت شیر، بطری آب و... که فضای بیشتری می‌گیرند را در قفسه‌های مخصوص قرار دهید. 
•    یخ‌ساز و آب‌سردکن: برخی از یخچال‌های ساید دارای دستگاه یخ‌ساز و آب‌سردکن در قسمت بیرونی در اصلی هستند. درواقع ویژگی که باعث می‌شود بدون بازکردن در یخچال، یک لیوان آب خنک با قطعات یخ داشته باشید. برای این کار باید یخچال را به آب لوله‌کشی شهری متصل کنید.
 


•    بار : قابلیت دیگری که در برخی از یخچال‌های ساید وجود دارد، بار است. محفظه‌ای کوچک که روی در یخچال تعبیه شده است و با بازکردن آن دسترسی آسان به بطری‌های آب و سایر نوشیدنی‌ها دارید. با این قابلیت دیگر نیاز نیست هر بار در یخچال را باز و بسته کنید و باعث بالارفتن مصرف انرژی شوید. 
•    کنترل دما و رطوبت: بیشتر مدل‌های ساید بای ساید دارای کنترل دمای الکترونیکی و آسان برای استفاده هستند. قابلیتی که باعث می‌شود به راحتی دمای یخچال را طبق نیاز و خواسته خود تنظیم کنید. البته در مدل‌های پیشرفته‌تر این امکان فراهم شده است تا دماهای متفاوتی را در قسمت‌های مختلف یخچال تنظیم کنید. یک ویژگی بسیار عالی و کارآمد! به عنوان مثال داخل یک محفظه مواد فاسدشدنی مثل گوشت را قرار می‌دهید و دما را متناسب با تازه‌ماندن آن‌ تنظیم می‌کنید. حتی محفظه‌هایی هم برای قراردادن نوشیدنی‌ها وجود دارد که امکان خنک‌کردن سریع آن‌ها را فراهم می‌کند. این قابلیت در بخش فریزر هم وجود دارد. کافی است گزینه توربو فریزر را انتخاب کنید تا مواد غذایی مورد نظر شما سریعا فریز شود. 

•    سیستم برفک آبکن خودکار: برفک‌های ایجادشده داخل فریزر از مهم‌ترین عوامل در بالارفتن میزان مصرف انرژی است. معمولا یخچال‌های ساید دارای قابلیت ضد برفک هستند و برای انجام این کار به انرژی برق نیاز دارند. خوشبختانه برخی از شرکت‌های تولیدکننده این محصولات، از سیستم برفک‌آبکن خودکار استفاده می‌کنند. سیستمی که مانع از ایجاد هرگونه برفک می‌شود و آن‌ها را به صورت خودکار آب می‌کند. قابلیتی که مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.
•    حالت Eco یا Holiday: باز هم صرفه‌جویی در مصرف انرژی نکته‌ای که سعی می‌کنیم در هنگام خرید لوازم خانگی به‌ویژه لوازم برقی به آن توجه کنیم. برخی از یخچال‌های ساید دارای حالت‌ Eco یا Holiday است. درواقع زمانی‌که از یخچال به دفعات زیاد استفاده نمی‌کنیم، در کاهش مصرف انرژی نقش قابل توجهی را ایفا می‌کند. به عنوان مثال در طول شب که خواب هستیم یا در زمان مسافرت، به دفعات کمتری در یخچال را باز و بسته می‌کنیم و استفاده از آن کم‌تر خواهد بود، پس این قابلیت کمک می‌کند تا در این زمان‌ها مصرف انرژی کاهش یابد. 

خرید از فروشگاه زنبیل؛ تجربه‌ای شیرین خرید یخچال ساید با تضمین بهترین قیمت
اگر با توجه به دلایل محبوبیت و پُرفروش‌بودن یخچال‌های ساید نسبت به سایر محصولات مشابه، تصمیم به خرید این مدل از یخچال گرفتید، پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینترنتی زنبیل است. چون:
•    در حال حاضر، فروشگاه زنبیل اولین و تنها فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره کشور (بالاترین رتبه اعتباری) است که محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می‌کند. 
•    زنبیل تنها فروشگاه اینترنتی کشور با سابقه 10 سال فعالیت است که قیمت‌های خود را تا 10 روز نسبت به تمام فروشگاه‌های آنلاین و آفلاینِ معتبر تضمین می‌کند. 
•    خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان هم باعث شده است تا زنبیل در اولین رویدادِ ملیِ جایزه تجارت الکترونیکی کشور، رتبه اول رضایتمندی مشتریان را کسب کند.

اگر با مطالعه متن حالا نوبت به انتخاب مدل مناسب شما و خرید شد شما عزیزان میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت فروشگاه زنبیل با استفاده از مشاوره بخش پشتیبانی این فروشگاه، مدل مناسب خود را انتخاب کنید و قیمت روز خرید انواع لوازم خانگی و تنوع کاملی از یخچال‌های ساید در برندهای معتبر ایرانی و خارجی با گارانتی معتبر شرکتی را مشاهده بفرمایید.
لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های ساید ال جی با آخرین قیمت‌ها
لینک مشاهده پرفروشترین مدل‌های ساید سامسونگ با آخرین قیمت‌ها
لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت ساید دوو
 
 
برچسب ها: سایدبای‌ساید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها