کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه روند کاهش دمای تهران؛یخبندان در ارتفاعات

16 مهر 1400 ساعت 12:23


گروه جامعه: طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی سه روز آینده کاهش دما قابل انتظار است.به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان تهران امروز (۱۶ مهرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد و از اوایل شب تا شنبه (۱۷ مهرماه) در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.تا پنج روز آینده در ساعات عصر و شب گاهی افزایش ابر، تندباد موقت و رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق در نیمه شمالی محتمل است. همچنین در نیمه جنوبی نیز وزش باد شدید به همراه گرد و خاک قابل انتظار است.
 

طی سه روز آینده نیز روند کاهش نسبی دما و در ارتفاعات کوهستانی بالای ۲۵۰۰ متر ،یخبندان موقت شبانه سطح زمین پیش بینی می شود.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و پیشوا با بیشینه دمای ۲۶درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران نیز فردا (۱۷ مهرماه) ابری، به همراه وزش باد در بعد از ظهر و نیمه ابری همراه با وزش باد در شب خواهد بود. تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۲۲و ۱۳و آسمان تهران قسمتی ابری و همراه وزش باد در بعد از ظهر پیش‌بینی شده است.

وضعیت آسمان پایتخت پس فردا (۱۸ مهرماه) همراه با قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد در آسمان صاف قابل انتظار است و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۷و ۱۳درجه سانتیگراد می‌رسد.


کد مطلب: 298352

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298352/ادامه-روند-کاهش-دمای-تهران-یخبندان-ارتفاعات

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir