به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۹۸۳۷۸

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
گروه جامعه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به غیر حضوری بودن بیشتر مراکز آموزشی هموطنان می‌توانند با توجه به ترافیک سنگین جاده‌ها، بازگشت خود را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی برنامه‌ریزی کنند.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره ممنوعیت تردد در مسیرهای مواصلاتی کشور گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) از میدان امیرکبیرتا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران - شمال (قطعه یک) مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
او ادامه داد: ترافیک در مسیر جاده چالوس (شمال به جنوب) ورودی شهر مرزن آباد و حدفاصل دوآب تا هزارچم و محدوده های ولی آباد و سیاه بیشه سنگین است.  

سرهنگ شیرانی گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده های امامزاده شاه زید، بایجان، شاهاندشت و آب اسک سنگین است. ترافیک در آزادراه رشت - قزوین محدوده های پارک جنگلی سراوان و رودبار نیز سنگین گزارش شده است. تردد در محور فیروزکوه محدوده پل سفید  نیمه سنگین گزارش شده است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی گفت:  در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران، سمنان و گلستان شاهد بارش باران هستیم.او به مردم توصیه کرد: با توجه به پایان یافتن تعطیلات همزمانی سفرهای برگشت هموطنان باعث افزایش حجم ترافیک در برخی از جاده ها گردیده است. ظرفیت عبوری جاده ها محدود است و در این شرایط به سرعت اشباع می گردد. رانندگان عزیزی که در این زمان قصد بازگشت دارند می بایست با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند و به حقوق سایر رانندگان احترام بگذارند. صرفا در سمت و مسیر مجاز حرکت نمایند و از تجاوز و انحراف به مسیر مقابل که باعث بروز حادثه و کاهش ایمنی تردد می شود خودداری کنند.  سرهنگ شیرانی گفت: با توجه به غیر حضوری بودن اکثر مراکز آموزشی هموطنان می توانند با توجه به ترافیک سنگین جاده ها بازگشت خود را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی برنامه ریزی کنند.
برچسب ها: جاده ترافیک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها