به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۲۹۸۳۹۲

برنامه‌های برتر جایگزین واتساپ

برنامه‌های برتر جایگزین واتساپ
گروه فناوری:پس از قطعی چند ساعته واتساپ کاربران این برنامه به پیام رسان‌های دیگر کوچ کردند، در این خبر چند برنامه جایگزین برای واتساپ معرفی شده است. تقریباً دو میلیارد نفر در سراسر جهان برای ارتباط با دیگران از پیام رسان واتساپ استفاده می‌کنند و در زمانی که به هر دلیلی این برنامه از کار می‌افتد، کاربران با بحرانی واقعی رو به رو می‌شوند. ساکنان بسیاری از کشور‌های جهان به دلیل در دسترس بودن بسته‌های اینترنتی و هزینه بالای تماس تلفنی با خارج از کشورشان، از برنامه واتساپ به عنوان مرکز اصلی برقراری تماس‌های تلفنی استفاده می‌کنند.در ادامه برجسته‌ترین برنامه‌های جایگزین برای واتساپ معرفی می‌شوند که کاربران می‌توانند در هنگام در دسترس نبودن واتساپ از آن‌ها استفاده کنند:
 
برنامه Viber
میلیون‌ها نفر از برنامه Viber برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در جهان عرب پس از واتساپ است. این برنامه فضایی جامع برای حفظ حریم خصوصی کاربران فراهم می‌کند و داده‌های کاربران را مانند برنامه‌های فیسبوک جمع آوری نمی‌کند که همین موضوع باعث می‌شود کاربر احساس امنیت کند.

تلگرام
تلگرام یکی از امن‌ترین برنامه‌های کاربردی برای اطلاعات و مکالمات محسوب می‌شود که تعداد کاربران آن به ۵۰۰ میلیون نفر افزایش یافته است. این برنامه قابلیت تبادل پیام، چت صوتی، اتاق چت و به اشتراک گذاری فایل‌های بزرگ را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود جایگزین مناسبی برای واتساپ باشد.

سیگنال
این برنامه از نظر حفاظت از حریم خصوصی کاربران، برنامه شماره یک است. سیگنال برنامه‌ای است که بر این ویژگی تمرکز کرده و آن را بر هر چیزی ترجیح می‌دهد. برنامه‌های تلگرام، وایبر و اسکایپ از پروتکل حریم خصوصی Signal در نرم افزار داخلی خود استفاده می‌کنند.

پیام‌های متنی
راه حل کلاسیک در صورت خرابی واتساپ، به عنوان راهی برای انتقال پیام‌های مهم بین مردم پیام‌های متنی روی تلفن "SMS" است. پیام‌های متنی، مانند iMessage در آیفون، هنوز یک روش رایج در کشور‌های غربی، به ویژه ایالات متحده است.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها