به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۲۹۸۳۹۴

جورج کلونی: بن افلک، بتمن را خراب کرد

جورج کلونی: بن افلک، بتمن را خراب کرد
گروه فرهنگی:جورج کلونی از بازی بن افلک در نقش بتمن انتقاد کرد. مهم نیست که بن افلک و جورج کلونی چند کار دیگر انجام دهند. روح بتمن و رابین در جسم آن‌ها رخنه کرده است. سرنوشت فیلمی که در ابتدا مورد انتظارترین فیلم در سراسر جهان قبل از اکران بود، فقط همه بازیگران را شوکه کرد چراکه نه تنها در باکس‌آفیس موفق به کسب اعداد بزرگ نشد، بلکه تجربه دردناکی را برای طرفداران به همراه داشت و کلونی که نقش بتمن را بازی کرده بود، همیشه از طرفداران این نقش عذرخواهی کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که جورج کلونی به طرفداران بتمن به دلیل بازی در فیلم «بتمن و رابین» غرامت می‌دهد و می‌توان نتیجه گرفت که او ضربه زیادی به بتمن زده است و حالا که بن افلک دوباره اشتباه جورج کلونی را تکرار کرده است، جورج کلونی به انتقاد از دوست خود پرداخته است.

جورج کلونی، در مصاحبه جدید خود گفته است که بن افلک سری فیلم‌های بتمن را در حالی که در اوج بودند، خراب کرده است.در چند روز گذشته، جورج کلونی و بن افلک از یکدیگر خیلی تعریف کرده‌اند، چون به تازگی یک فیلم با هم به پایان رسانده‌اند، اما کلونی به شوخی گفته است: من نمی‌خواستم با بن افلک کار کنم، چون کاری که من چند سال پیش در فیلم «بتمن و رابین» انجام داده بودم را انجام داد و فیلم را خراب کرده است.جورج کلونی در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود که فیلم «بتمن و رابین» که خودش در آن نقش بتمن را بازی کرده بود، افتضاح است و این خود کلونی بوده است که باعث بد به نظر رسیدن این نقش شده بود.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها