به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۲۹۸۴۰۳

پیروزی ۳ فرنگی‌کار ایران در مسابقات جهانی

پیروزی ۳ فرنگی‌کار ایران در مسابقات جهانی
گروه ورزشی: ۳ نماینده ایران در روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نخستین مبارزه خود مقابل رقبایشان به برتری رسیدند.به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو پایتخت نروژ، مهرداد مردانی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست به مصاف رضوان آرنائوت از رومانی رفت و پیش از سوت پایان مبارزه با نتیجه قاطع ۱۱ بر ۳ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. مردانی در دور بعد به مصاف برنده مبارزه دالتون رابرتز از آمریکا و گئورگ غریبیان از ارمنستان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک پس از استراحت در دور نخست برابر آرتور سارگسیان از روسیه به سختی با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد. ساروی تایم نخست را ۳-۰ باخته بود اما با تلاش مثال زدنی، شکست را به پیروزی تبدیل کرد. وی در یک چهارم نهایی مقابل ملیا از گرجستان به روی تشک می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، مقابل اواساپیان از ارمنستان با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد. وی در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل اسکار مارویک از نروژ به روی تشک می رود.
پیش از این و در جریان رقابت های ۴ وزن نخست، محمدرضا مختاری در ۷۲ و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم با شکست مقابل رقبایشان در دیدار نیمه نهایی، راهی دیدار رده بندی شدند تا به همراه محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم، امشب برای کسب مدال برنز جهان به مصاف رقبایشان بروند.
برچسب ها: کشتی فرنگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها