به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۲۹۸۴۱۲

خبر بد برای رئال؛ هازارد دوباره مصدوم شد؟

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد ادن هازارد، مهاجم رئال مادرید، در دیدار شب گذشته بلژیک برابر فرانسه مصدوم شده است.
خبر بد برای رئال؛ هازارد دوباره مصدوم شد؟
دو تیم فرانسه و بلژیک شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این بازی در نهایت با پیروزی2-3 و صعود فرانسه به فینال همراه شد.
ادن هازارد در دقیقه 74 این بازی به دلیل مصدومیت از بیرون رفت تا بار دیگر هواداران رئال مادرید را نگران کرده باشد. حالا به نظر می‌رسد که این نگرانی چندان بی‌جا نبوده و ظاهرا این بازیکن بلژیکی از ناحیه همسترینگ پای راست دچار مصدومیت شده است.
این مهاجم رئال مادرید در طول دو فصل اخیر با مصدومیت‌های پیاپی روبرو بوده و همین موضوع باعث شده که نتواند در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شود. کادر فنی و مدیران این باشگاه اسپانیایی امیدوار بودند که هازارد این فصل روند بهبودی خود را ادامه داده و بتواند به این تیم در رسیدن به اهدافش کمک کند.
 

 
با این حال اینطور به نظر می‌رسد که این بازیکن در سومین فصل حضورش در رئال مادرید نیز بار دیگر با کابوس مصدومیت روبرو شده تا شرایط بیش از پیش برای کارلو آنچلوتی و تیمش که در هفته‌های اخیر وارد بحران شده‌اند سخت شود.
بلژیک باید روز یکشنبه در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا برود و بعید است هازارد در این بازی حاضر باشد. رئال مادرید نیز در هفته‌های پیش رو دو بازی دشوار و حساس برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان و برابر بارسلونا در نوکمپ در پیش دارد که غیبت این بازیکن در این دو بازی می‌تواند به ضرر رئال مادرید تمام شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها