کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونالدو و آرتتا؛ بهترین بازیکن و مربی ماه لیگ برتر

16 مهر 1400 ساعت 16:40

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، و میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به عنوان بهترین بازیکن و سرمربی ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند.


این ملی‌پوش پرتغالی آغازی خیره‌کننده در پیراهن یونایتد داشت و موفق شد در شش بازی پنج گل به ثمر برساند که شامل سه گل در مسابقات لیگ برتر انگلیس نیز بود.
رونالدو در اولین دیدارش پس از بازگشت به اولدترافورد مقابل نیوکاسل دو گل زد و پس از آن  در جریان پیروزی دراماتیک یونایتد برابر وستهام موفق به باز کردن دروازه حریف شد. با این حال اوله گونار سولسشر تصمیم گرفت در دیدار برابر اورتون، این بازیکن را روی نیمکت قرار دهد.
یونایتد در این بازی به تساوی 1-1 رسید و علیرغم حضور رونالدو در زمین در نیمه دوم، باز هم شیاطین سرخ موفق نشدند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند و همین موضوع اعتراض‌هایی را نسبت به تصمیم سولسشر به دنبال داشت چرا که بسیاری باور داشتند که در صورت حضور رونالدو در زمین از ابتدای بازی، شرایط برای یونایتد فرق می‌کرد.
 

 
این بازیکن همچنین در مسابقات لیگ قهرمانان نیز بسیار درخشان ظاهر شده و پس از گلزنی در جریان شکست 1-2 در بازی اول برابر یانگ بویز، موفق شد گل پیروزی بخش تیمش مقابل ویارئال را در دقایق پایانی وارد دروازه حریف کرده و اولین سه امتیاز اروپایی فصل جدید را برای یونایتد به ارمغان بیاورد.
از سوی دیگر میکل آرتتا نیز به عنوان بهترین سرمربی ماه سپتامبر لیگ برتر انتخاب شد. آرسنال در این ماه سه پیروزی به دست آورد، پنج گل به ثمر رساند و دو بار نیز کلین شیت کرد. آنها موفق شدند پس از شرایط کابوس‌وار سه هفته اول خود را به رده یازدهم جدول برسانند. پیروزی‌های این تیم برابر نوریچ، برنلی و تاتنهام در لیگ برتر به دست آمد.
 


گل زیبای اندروس تاوسند، هافبک اورتون، به برنلی در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر نیز به عنوان بهترین گل ماه سپتامبر در این مسابقات انتخاب شد. 


کد مطلب: 298422

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298422/رونالدو-آرتتا-بهترین-بازیکن-مربی-ماه-لیگ-برتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir