به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۲۹۸۴۲۵

بارش میانگین بارش ۴۶ میلیمتری در گیلان

بارش میانگین بارش ۴۶ میلیمتری در گیلان
گروه جامعه: مدیرکل مدیریت بحران گیلان، میانگین بارش استان طی دو روز گذشته را حدود ۴۶ میلیمتر دانست و افزود: توتکی سیاهکل با ۱۳۰ میلیمتر، قلعه رودخان فومن با ۱۲۶ میلیمتر و چوبر شفت با ۱۱۰ میلیمتر بیشترین میزان بارش ها را ثبت کردند.
 
 به گزارش ایسنا، امیر مرادی  با اشاره به بارش باران طی دو روز گذشته در گیلان، اظهار کرد: بیشترین بارش ها مربوط به مناطق مرکزی و شرق و سپس غرب استان است.وی میانگین بارش استان در این مدت را حدود ۴۶ میلیمتر دانست و افزود: توتکی سیاهکل با ۱۳۰ میلیمتر، قلعه رودخان فومن با ۱۲۶ میلیمتر و چوبر شفت با ۱۱۰ میلیمتر بیشترین میزان بارش ها را ثبت کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان تصریح کرد: به دلیل شدت کم بارش و فواصل زمانی ناهماهنگ در ارتفاعات استان نسبت به دشت، جریان رودخانه ها تغییر کرده و در برخی مناطق مرکزی و غربی استان شدت داشته است و برخی رودخانه های مرکزی و شرق و غرب استان نیمه سیلابی شده و افزایش حجم داشته اند.

مرادی، با بیان اینکه هم اکنون جریان برخی رودخانه های غرب و شرق و فومنات و مرکزی استان کمی فروکش کرده، اما جریان سایر رودخانه ها همچنان زیاد و یا در همان حد دیروز شدت دارند، گفت: بارش در ارتفاعات ناو و نواحی جنگلی و کوهپایه بالارود سیاهکل و قلعه رودخان و امامزاده ابراهیم و شاه شهیدان  نیز قابل توجه بوده است.

وی با اشاره به تداوم بارش در برخی مناطق استان به شکل پراکنده، تصریح کرد: بیشترین آبگرفتگی ها مربوط به شهر رشت بوده است. پل الزهرا مابین لولمان و آستانه اشرفیه، پل جیرده و پل خطیبان شهرستان شفت، روستای توتکی و پل شمرود شهرستان سیاهکل و پل رودبارچیره شهرستان فومن نیز دچار انسداد هستند و راه جایگزین برای تردد مردم توسط راهداری باز شده است.
برچسب ها: بارش باران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها