به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۹۸۴۳۳

جزییات چاقوکشی چند جوان در کرمانشاه

جزییات چاقوکشی چند جوان در کرمانشاه
گروه حوادث: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به حادثه سوء قصد چند جوان به جان رئیس کانون وکلای دادگستری استان را صادر کرد. به گزارش ایرنا، شهرام کرمی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه شامگاه دیروز (۱۵ مهر) برای رئیس کانون وکلای دادگستری استان، اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با آقای بهروز رستمی رئیس کانون وکلای استان تماس گرفته و ضمن دلجویی از ایشان شرح ما وقع حادثه را جویا شدم.

وی افزود: طبق اظهارات رئیس کانون وکلای استان شامگاه دیروز (پنج شنبه) در محله نوبهار کرمانشاه چند جوان از ایشان تقاضا می کنند، تلفن همراه خود را در اختیارشان قرار دهد تا تماس تلفنی داشته باشند.دادستان کرمانشاه اضافه کرد: پس از این درخواست، این چند جوان با ضربات مشت و لگد و سلاح سرد چاقو به ایشان حمله می کنند.
کرمی افزود: مهاجمین سپس ضمن سرقت گوشی از محل متواری می شوند و آقای رستمی هم به بیمارستان منتقل شده که خوشبختانه در حال حاضر حال ایشان مساعد است.

دادستان کرمانشاه از تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری متهمین خبرداد و گفت: همچنین باتوجه به حساسیت موضوع فردا( شنبه) نشستی را با حضور رئیس کل دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی برگزار خواهیم کرد.وی با تاکید بر برخورد شدید و قاطع با عاملین این حادثه، عنوان کرد: مخلین امنیت بدانند دستگاه قضایی استان با آنها برخورد عبرت آموز خواهد کرد و مجرجین خطرناک در چنگال قانون از هیچگونه ارفاقی توسط قوه برخوردار نخواهند شد.
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها