به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۹۸۴۸۷

کیلین مورفی بازیگر نقش اصلی فیلم نولان شد

کیلین مورفی بازیگر نقش اصلی فیلم نولان شد
گروه فرهنگی: کیلین مورفی در فیلم جدید نولان، بازیگر نقش رابرت اوپنهایمر دانشمند مطرح آمریکایی که او را پدر بمب اتم می خوانند، شد.ستاره «پیکی بلایندرز» به صورت رسمی تایید شد که نقش اوپنهایمر را در فیلم حماسی تاریخی پیش روی نولان بازی می کند.این دو نفر از همکاران قدیمی هستند. نولان اغلب از یک گروه بازیگران مانند تام هاردی، مایکل کین و کریستین بیل در چندین فیلمش استفاده کرده است.

کریستوفر نولان و کیلین مورفی هم پیش از این در فیلم های «بتمن آغاز می‌کند»، «تلقین» و «دانکرک» همکاری کرده بودند.یونیورسال کمپانی تهیه کننده این فیلم است و قرار است بودجه ای نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار برای این فیلم اختصاص دهد.

«اوپنهایمر» به مانند دو فیلم دیگر نولان یعنی فیلم های «دانکرک» و «شوالیه تاریکی» قرار است با دوربین های آی‌مکس فیلمبرداری شود.کمپانی یونیورسال قرار است فیلم «اوپنهایمر» را روز ۲۱ جولای ۲۰۲۳ در سینماهای آمریکا روی پرده ببرد.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها