کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه فرنگی‌کار ایران امروز به میدان می‌روند

17 مهر 1400 ساعت 10:09


گروه ورزشی: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان در حالی از امروز پیگیری خواهد شد که مدعیان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به میدان خواهند رفت.بر این اساس میثم دلخانی در ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم و رامین طاهری در ۸۷ کیلوگرم باید از ظهر امروز با رقبای خود سرشاخ شوند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ساموئل جونز از آمریکا و دنیز منیکسه از آلمان می‌رود. در این وزن ۲۱ نفر حضور دارند.در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی می‌گیرد. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با میهایل برادو از مولداوی کشتی می‌گیرد. وی در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلان ورا گارسیا از آمریکا و تورپان بی سلطان اف از دانمارک می‌رود. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.همچنین در روز دوم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی به فینال اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم رسیدند و باید امشب برای کسب مدال طلا به میدان بروند.


کد مطلب: 298506

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298506/سه-فرنگی-کار-ایران-امروز-میدان-می-روند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir