کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امنیت شرط لازم برای توسعه اقتصادی است

17 مهر 1400 ساعت 11:51


گروه اقتصادی: استاندار گلستان گفت: محصول نیروی انتظامی و پلیس، تولید امنیت است و این تولید امنیت، شرط لازم برای توسعه اقتصادی است. به گزارش ایسنا، هادی حق‌شناس امروز شنبه ۱۷ مهرماه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، اظهار کرد: گلستان از مرزهای دریایی و زمینی برخوردار است که خوشبختانه از امن‌ترین مرزهای کشور است.
 

وی خاطرنشان کرد: خدمات نیروی انتظامی در گلستان شایسته تقدیر است و خوشبختانه در عرصه‌های بحران‌هایی همچون آتش‌سوزی، سیل، زلزله، رانش زمین و... همپای دیگر دستگاه‌های همراه در مدیریت بحران همکاری داشته‌اند.استاندار گلستان بیان کرد: خوشبختانه ناقضان قانون و هنجارشکنان از نیروی انتظامی بیم دارند و پلیس برای مردم مایه امید و پناه کسانی است که مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

وی افزود: امنیت، عامل بهبود اقتصادی، توسعه، برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی و نیروی انتظامی به‌خوبی توانسته است، امنیت لازم را در کشور تأمین کنند.حق‌شناس گفت: شعار امسال پلیس مبنی بر پلیس هوشمند و امنیت پایدار نشان می‌دهد که ابزارهای روز، نقش بسیار تأثیرگذاری در عملکرد این نهاد خدمت رسان دارد.


کد مطلب: 298548

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298548/امنیت-شرط-لازم-توسعه-اقتصادی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir