به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۲۹۸۵۶۱

چالش پرسپولیسی‌ها با آغاز لیگ

گروه ورزشی: طبق اطلاعات رسیده دیدار هفته اول تیم‌های فولاد و پرسپولیس درصورت صعود سرخپوشان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا معوق و به زمان دیگری موکول خواهد شد.
چالش پرسپولیسی‌ها با آغاز لیگ
رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر شنبه گذشته قرعه‌کشی شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات درجریان ترتیب رویارویی با یکدیگر قرار گرفتند. این بخش از کار معمولا پیش‌درآمد جذابی برای مسابقات لیگ است؛ چراکه تیم‌ها رقبای خود را درجریان رقابت‌های لیگ شناخته و به این ترتیب در همان ابتدا، هفته‌های برگزاری دیدارهای حساسی مثل دربی یا پرسپولیس با سپاهان یا استقلال با تراکتور و سایر رقابت‌های حساس مشخص می‌شود.
در دیدارهای حساس هفته اول که قرار است از ۲۷ مهر آغاز شود، استقلال در تهران از هوادار میزبانی خواهد کرد و این درحالی است که سپاهان اصفهان نایب‌قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ با مس رفسنجان رودررو می‌شود. البته پرسپولیس نیز باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود که به‌خاطر حضور این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل الهلال از مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به احتمال زیاد این دیدار با تغییر برنامه مواجه خواهد شد.
طبق اطلاعات رسیده دیدار هفته اول تیم‌های فولاد و پرسپولیس درصورت صعود سرخپوشان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا معوق و به زمان دیگری موکول خواهد شد؛ چراکه این تیم همزمان با هفته اول رقابت‌ها باید دیدار نیمه‌نهایی خود را برگزار کند که در این صورت سرخپوشان از هفته دوم رقابت‌های لیگ وارد این رقابت می‌شوند، اما درصورت شکست شاگردان گل‌محمدی در مرحله یک‌چهارم نهایی، پرسپولیسی‌ها بلافاصله راهی تهران شده و دیدار با فولاد را با یکی‌دو روز تاخیر نسبت‌به آغاز رقابت‌ها که ۲۷ و ۲۸ مهرماه اعلام شده است برگزار خواهند کرد و زمان دیدارهای هفته‌های بعدی این تیم با سایر تیم‌ها هماهنگ خواهد شد.
همچنین پرسپولیس درصورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا با چالش همزمانی این بازی با دیدارش در هفته پنجم رقابت‌های لیگ نیز مواجه خواهد شد که این دیدار هم درصورت صعود پرسپولیسی‌ها به فینال معوق خواهد شد.
درخصوص برگزاری دیدار هفته‌های اول رقابت‌های لیگ برتر قرار است امروز سازمان لیگ هفته‌های اول تا چهارم را اعلام کرده و در مرحله بعدی به احتمال زیاد برنامه هفته پنجم تا پایان نیم‌فصل اول اعلام خواهد شد.
سهیل مهدی درخصوص زمان برگزاری رقابت‌ها چندی‌پیش اعلام کرده بود چون به‌سمت زمستان می‌رویم، سعی می‌کنند بهترین ساعت را انتخاب کنند که هم هوا سرد نباشد و هم در پخش تلویزیونی مشکلی پیش نیاید. ساعت برگزاری ۱۶ به بعد و هر ۵ روز یک‌بار خواهد بود‌. قاعدتا در دو روز بازی‌ها برگزار می‌شوند.
همچنین طبق قاعده سنوات گذشته معمولا تیم قهرمان دیدار افتتاحیه لیگ را برگزار می‌کردند که حالا به‌خاطر حضور پرسپولیس در آسیا مطمئنا این امر از حالا منتفی بوده، با این‌حال طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» به احتمال زیاد یکی از دیدارهای دو تیم استقلال مقابل هوادار یا سپاهان مقابل مس رفسنجان که اتفاقا هر دوتیم استقلال و سپاهان در این مسابقه میزبان هستند، به‌عنوان دیدار افتتاحیه محسوب می‌شود و در تاریخ ۲۷ مهرماه برگزار خواهد شد و دیگر دیدار فوق، فردای آن روز در تاریخ ۲۸ مهر برگزار می‌شود.
همچنین قرار است امسال دیدار تیم‌های همشهری درصورتی‌که با هم بازی نداشته باشند به‌صورت همزمان برگزار نشود تا علاقه‌مندان یک استان فوتبالی بتوانند از دیدارهای نمایندگان خود در ساعات و روزهای مجزا بهره کافی را ببرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها