به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۹۸۵۶۴

برهانی: امیدوارم استقلال در یک جنگ برابر باشد

گروه ورزشی: مهاجم سابق استقلال مدعی است که مدیرعامل جدید این باشگاه قادر خواهد بود با توجه به شناخت خوبی که از فوتبال و مدیریت در آن دارد، این تیم را به خواسته هواداران نزدیک کند.
برهانی: امیدوارم استقلال در یک جنگ برابر باشد
 آرش برهانی مهاجم اسبق استقلال که اکنون به عنوان سرمربی تیم امید این باشگاه کار را دنبال می‌کند، یکی از نفراتی است که سابقه همکاری با مصطفی آجورلو را در کارنامه دارد و با اشاره به سوابق مثبت مدیریتی مدیرعامل جدید آبی‌ها، مدعی است که اتفاقات خوبی برای این باشگاه قابل پیش بینی است.
برهانی درباره شرایط این روزهای استقلال می‌گوید: تصمیماتی که آجورلو در بدو ورودش به استقلال به صورت فوری گرفت، ناشی از مطالعه او در خصوص شرایط تیم و شناخت خوبی بود که از وضعیت موجود داشت. مدیرعامل جدید می‌دانست برای بازگشت آرامش نسبی باید تصمیماتی در راستای آرامش خاطر مجیدی بگیرد و خیلی فوری این اقدامات را انجام داد. با حمایتی که آجورلو از مجیدی انجام داد و تصمیماتی گرفت که موجب رضایت خاطر او شد، چاره‌ای جز کسب بهترین نتایج را برای مجیدی نگذاشت.
وی با اشاره به شرایط مناسبی که برای سرمربی کنونی این باشگاه در ابتدای فصل شکل گرفته گفت: مجیدی در مقاطع قبلی که سرمربی استقلال می‌شد گلایه‌اش از این بود که تیم را خودش نبسته است. حالا او تیم را خودش بسته و ظاهراً هماهنگی خوبی هم بین او و مدیرعامل وجود دارد تا جایی که اولین تصمیمات مدیرعامل همگی مطابق میل او باشد؛ پس مجیدی این تیم را قهرمان کند تا هواداران هم از عملکرد او رضایت کامل داشته باشند.
 

 
برهانی با اشاره به اقدام مدیریت باشگاه برای تمدید بلندمدت قرارداد فرهاد مجیدی می‌گوید: اقدام آجورلو در حمایت از سرمربی و تمدید ۳ ساله قرارداد مجیدی بسیار سیاستمدارانه و متفکرانه بود. همانطور که می‌دانید موفقیت یا عدم موفقیت یک سرمربی بستگی به همت، درایت و کاردانی او دارد و حمایت‌های مدیریتی که در تمام دنیا معمول است، به بینش بالا و تجربه مدیریتی مدیران معطوف می‌شود.
وی ادامه داد: آجرلو کارنامه مدیریتی خوبی در رزومه خود دارد. استقلال به دنبال یک آدم دلسوز است؛ آجرلو هم این موضوع را درک می‌کند که ۳۰ میلیون هوادار به دنبال نتیجه تیمشان هستند. از حالا نمی‌توان گفت او موفق عمل می‌کند یا نه، مدیرعامل به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و نیاز به کمک وزارت ورزش دارد. اگر آجرلو با عزم و اراده و انگیزه باشد اتفاق‌های خوبی رخ می‌دهد. 
استقلال در نقل و انتقالات موفق عمل کرده؟ آرش برهانی در پاسخ به این سوال می‌گوید: امیدوارم تا زمان باقی مانده سایر خواسته‌های مجیدی برطرف شود و استقلال لیگ جدید را پرقدرت شروع کند. فکر می‌کنم اگر استقلال شکل خوبی بگیرد و روی ریل بیفتد اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. اگر استقلال هم مانند گل‌گهر سیرجان، سپاهان و پرسپولیس ثبات داشته باشد می‌توانیم شاهد یک جنگ برابر در لیگ جدید باشیم، نه اینکه سایر رقبا در شرایط مساعد باشند و استقلال بدون شرایط ابتدایی در یک جنگ نابرابر!
گلایه آرش برهانی نسبت به امکانات زیرساختی این باشگاه طی سالیان اخیر است که ابراز امیدواری می‌کند با تغییرات مدیریتی شاهد آن نباشند: این سال‌ها استقلال همواره در به در و خانه به دوش یک زمین تمرین مناسب بود و همیشه مشکل زمین تمرین که ابتدایی‌ترین امکان موفقیت یک تیم فوتبال است را داشت. آجورلو با ارتباطاتی که دارد تلاش کند حداقل یکی از این زمین‌ها، مثل تهران جنوب یا نظام آباد و ... که جز اموال این باشگاه محسوب می‌شود را برگرداند تا لااقل مشکل زمین تمرین استقلال برای همیشه حل شود.
برچسب ها: آرش برهانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها