کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معطلی طولانی خریداران اپل واچ جدید

17 مهر 1400 ساعت 12:23


گروه فناوری: شرکت اپل دریافت سفارش خرید برای اپل واچ جدید خود را از روز جمعه آغاز کرد اما محدودیت‌های تولید به معنای آن است که بعضی از مصرف‌کنندگان تا دو ماه دیگر نمی توانند این محصول را دریافت کنند.به گزارش ایسنا، مدل Series ۷ ساعت هوشمند اپل که در اواسط ماه سپتامبر رونمایی شد، برای پیش سفارش از ساعت هشت روز جمعه به وقت نیویورک موجود شد و قرار است از ۱۵ اکتبر در فروشگاه‌ها عرضه شود. در مدت چند دقیقه، دریافت سفارش این محصول تا تاریخ مذکور دشوار شد. به مشتریانی که مدلهای استیل و سایر مدلهای دیگر این ساعت را سفارش دادند، اعلام شد تا نوامبر نمی توانند سفارش خود را دریافت کنند.
 

تا بعدازظهر بعضی از مدلهای استیل اپل واچ حتی تا بعد از نوامبر هم موجود نبود و بعضی از مدلهای بالاتر به حدی محدود شدند که اپل آنها را به عنوان "در حال حاضر ناموجود" مشخص کرد. این مدلها شامل مدل ۸۹۹ دلاری ساخته شده از تیتانیوم نقره ای با بند چرمی و همچنین یک تیتانیوم سیاه با بند سیلیکونی بودند. زمان تحویل مدلهایی که با همکاری هرمس تولید می شوند، تا اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر به تاخیر افتاد.

بلومبرگ در ماه اوت گزارش کرده بود مدل جدید ساعت اپل که در اندازه‌های بزرگتری ۴۱ میلیمتری و ۴۵ میلیمتری عرضه می شود، با موانعی در تولید روبرو شده است و زمانی که اپل در مراسم رونمایی این محصول به تاریخ عرضه آن به بازار اشاره نکرد، نگرانیها نسبت به مشکلات تولید تجدید شد. اپل هفته گذشته ۱۵ اکتبر را به عنوان تاریخ عرضه این محصول اعلام کرد اما تاخیرهای فعلی در زمان تحویل نشان می دهد که تولید محدود مانده است.
اپل واچ به همراه آیفون ۱۳ معرفی شد که از ماه گذشته به فروش گذاشته شد. خریداران همچنان می توانند بعضی از مدلهای نسل جدید اپل واچ را در فروشگاه‌ها پیدا کنند زیرا این شرکت گاهی عرضه برای فروشگاه‌های فیزیکی را حفظ می کند تا در زمان آغاز فروش قفسه های فروشگاه خالی نباشند.

اپل واچ تنها محصول جدیدی نیست که در آستانه فصل خرید تعطیلات با محدودیت تولید روبرو شده است. خریدارانی که مدلهای آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را سفارش داده اند با تاخیر در دریافت این گوشی‌ها تا نوامبر روبرو هستند. همین وضعیت درباره مدلهای جدید آی پد مینی مشاهده می شود. اپل سال گذشته هم با کمبود عرضه برای هدفون ایرپاد مکس خود روبرو شده بود.

فصل خرید تعطیلات زمان مهمی برای اپل است. تحلیلگران برآورد کرده اند این شرکت می تواند حدود ۱۲۰ میلیارد دلار فروش در سه ماهه دسامبر داشته باشد که هفت درصد بالاتر از مدت مشابه سال گذشته است.بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل امسال تبلیغات زیادی انجام داده که ممکن است تقاضا برای محصولاتش را تقویت کند. این شرکت حداکثر ۲۷۰ دلار به کاربرانی می دهد که نسل قدیمی اپل واچ خود را معاوضه کنند و اپراتورهایی نظیر "تی موبایل یو اس" اشتراکهایی را پیشنهاد می کنند که در بعضی از موارد هزینه آیفون جدید را به طور کامل پوشش می دهد.


کد مطلب: 298566

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298566/معطلی-طولانی-خریداران-اپل-واچ-جدید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir