کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشایی همه مدارس ایران از نیمه دوم آبان

17 مهر 1400 ساعت 13:43


گروه جامعه: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، درباره نحوه از سرگیری آموزش‌های حضوری مدارس از آبان‌ماه توضیح داد.به گزارش  ایسنا، علیرضا کمرئی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اعلام جزئیات بازگشایی مدارس از آبان‌ اظهار کرد: الگوی بازگشایی مدارس، شرایط فعالیت آموزشی را در مدارس مشخص می‌کند. طبق الگوی بازگشایی، مدارس روستایی و عشایری در نیمه اول و دوم مهرماه بازگشایی می‌شوند.
 

وی افزود: در نیمه اول مهرماه، مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش برای دروس مهارتی بازگشایی شده‌اند. همچنین دانش‌آموزان ابتدایی نیز در نیمه اول مهر برای آشنایی با معلمان خود در مدارس حضور پیدا کردند.کمرئی بیان کرد: در نیمه دوم مهر، مدارس روستایی و عشایری که کلاس‌های کمتر از ۳۰ نفر دانش‌آموز دارند بازگشایی می‌شوند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس گفت: در نیمه اول آبان، بر اساس الگوی بازگشایی مدارس و سرعت واکسیناسیون جامعه، مدارس کم‌جمعیت شهری با کمتر از ۶۰ نفر جمعیت بازگشایی خواهند شد. 
او خبر داد: در نیمه دوم آبان نیز تمام مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند و مدارس بر اساس الگوی بازگشایی گروه‌بندی خواهند شد و با توجه به مجوز هر منطقه، فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.


کد مطلب: 298602

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298602/بازگشایی-همه-مدارس-ایران-نیمه-دوم-آبان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir