به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۲۹۸۶۲۶

پنجعلی: این کامل‌ترین تیم ملی تاریخ است

پنجعلی: این کامل‌ترین تیم ملی تاریخ است
گروه ورزشی: محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس درباره این دو تیم و بازی‌هایشان صحبت می‌کند.
 محمد پنجعلی درباره بازی ایران برابر امارات گفت: بچه‌ها خوب بازی کردند. بازی در این شرایط حساس است و با احتیاط و زرنگ بازی کردند و سه امتیاز را گرفتند. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم اما بچه‌ها خیلی خوب هستند و من معتقدم که کره را هم می‌برند. ما واقعا باید به فکر جام جهانی باشیم که مرحله اول را صعود کنیم. این تیم کیفیت آن را دارد تا در جام جهانی هم خوب ظاهر شود چون دو جین بازیکن خوب و مطرح آسیا و اروپا را دارد. خیلی از بچه‌ها در اروپا بازی می‌کنند و خوب کار می‌کنند. این به تیم ما خیلی کمک کرده است.

او ادامه داد: کیفیت بچه‌ها خیلی بالاست. هیچ زمانی تیم ملی تا این اندازه کامل نبوده است. در هر پستی دو یا سه بازیکن عالی داریم که ما فوق آسیا کار می‌کنند. استخوان بندی تیم ملی پرسپولیسی هستند و این اتفاق خیلی کمک می‌کند چون بچه‌ها شناخت بیشتری از یکدیگر دارند. ما می‌دانیم اردوی تدارکاتی مناسبی نداشتیم اما چون بچه‌ها از یکدیگر شناخت دارند خیلی به ما کمک کرده است و در زمین هماهنگ هستند و از بازی همدیگر شناخت دارند.

کاپیتان سابق قرمزها در مورد بازی مقابل الهلال گفت: بازی سختی است و این یک واقعیت است اما با این عزمی که بچه‌ها جزم کردند ما از سد الهلال می‌گذریم و به مراتب بازی‌های بعدی آسان تر خواهد بود. تنها تیمی که ممکن است ما را اذیت کند الهلال است.

مدافع سابق سرخ‌ها در پایان گفت: در مورد افرادی که جدا شدند باید بگویم آن بچه‌ها به پرسپولیس آمدند و جا افتاده و با حمایتی که با طرفداران از پرسپولیس می‌شدند اعتماد به نفس‌شان بالا رفته بود. برای جدیدها هم کم کم چنین شرایطی پیش می‌آید. مشکلی که داشتیم، نداشتن بازی رسمی پیش از این مرحله بود. بچه‌هایی که تازه اضافه شدند باید چند بازی سخت در کنار هم انجام می‌دادند. ما بازی رسمی نداشتیم ولی جای گلایه کردن نیست. توانایی‌اش را داریم که با پرسپولیس به فینال برویم و امیدوارم این بار بد نیاوریم چون دو دوره بد آوردیم و گل‌های بدی در فینال خوردیم ولی این بار می‌رویم که این جام را به باشگاه اضافه کنیم.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها