کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاهش دمای استان تهران تا فردا

17 مهر 1400 ساعت 14:53


گروه جامعه: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ مهرماه) در بعضی نقاط این استان کاهش نسبی دما مورد انتظار است.به گزارش ایسنا بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. کماکان تا دوشنبه (۱۹ مهرماه) ماندگاری توده هوای سرد در استان و طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ مهرماه) در بعضی نقاط کاهش نسبی دما مورد انتظار است.
 

از فردا شب تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۱ مهرماه) در بعضی ساعات افزایش غبارمحلی در نواحی پرتردد و از دوشنبه (۱۹ مهرماه) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۰ و ۲۱ مهرماه) در بعضی ساعات افزایش ابر، در مناطق جنوبی و غربی گاهی وزش باد متوسط با احتمال خیزش گرد و خاک و در ارتفاعات در ساعات شب مه رقیق مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران نیز فردا (۱۸ مهرماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان پایتخت پس فردا (۱۹مهرماه) صاف و غبار صبحگاهی و در بعداز ظهر قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۱ و ۱۱  درجه سانتیگراد می‌رسد.


کد مطلب: 298630

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298630/کاهش-دمای-استان-تهران-فردا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir