به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۲۹۸۶۷۵

رسمی؛ ایران - کره جنوبی VAR نخواهد داشت

گروه ورزشی: با اعلام دبیرکل فدراسیون بازی ایران و کره جنوبی بدون حضور وی ای آر برگزار می‌شود.
رسمی؛ ایران - کره جنوبی VAR نخواهد داشت
حسن کامرانی فر راجع به بازی ایران و امارات نوع استفاده از کمک داور ویدیویی عنوان کرد: سبک ای اف سی این مدلی است و در دو بازی دیگر هم اتفاق نیفتاد و به گزارش داور داخل باکس اکتفا کرد.
کامرانی فر در مورد مشکلات میزبانی ایران گفت: ما برای میزبانی مشکل زیادی داشتیم و یکی از موارد این بود که وی ای آر داشته باشیم. ما تلاش زیادی کردیم و با شرکتهای طرف حساب فیفا مذاکره کردیم تا برای این بازی بیاوریم. همه ما میدانیم که ای اف سی با هاکای قرارداد دارد، او به خاطر تحریم نمی‌تواند بیاید. ما پیش بینی کردیم که برای بازی مقدماتی هر بازی که خواسته باشید وی ای آر و سیستم داریم. ما ورزشگاه آزادی را با شرکت مورد تایید فیفا تجهیز کردیم و گفتیم اگر بگویند برای بازی ایران و کره وی ای آر می‌خواهیم، ما هم داشته باشیم.
دبیرکل فدراسیون در خصوص استفاده از وی ای آر توضیح داد: این که تا الان اعلام نکردند می‌خواهند یا خیر، دلیلش این است که ای اف سی با هاکای کار می‌کند و به این دلیل اختلاف نظر داریم. اما به هر حال ما تجهیزاتش را داریم و ما خوشحالیم که وی ای آر آورده شد. اما برای این بازی آفلاین استفاده خواهد شد وی ای آر استفاده نمی‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مثل بازی با امارات خواهد بود؟ عنوان کرد: بازی با امارات آنلاین بود اما این بازی داور انتخاب نشده. ما استادیوم را تجهیز کردیم و گفتیم که وی ای آر داریم.
او درباره شرایط بازیهای آینده باتوجه به همکاری ای اف سی با شرکتی دیگر گفت: این یک معادله دو طرفه است. ما به ای اف سی اعلام کردیم که این شرکت طرف قرارداد فیفاست و ما با این شرکت قرارداد بستیم. برای بازی‌های بعدی میزبانی با ای اف سی است و باید تصمیم گیری کنند. ما وی ای آر را برای چهار بازی آوردیم و اینکه بخواهند از سیستم ما استفاده کنند یا خیر، نمی‌دانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها