به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۲۹۸۶۸۹

میثم دلخانی و گرایی به دیدار فینال راه یافتند

گروه ورزشی: فرنگی کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با پیروزی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان به دیدار فینال رسید. محمدرضا گرایی نیز در یک ثانیه مانده به پایان مبارزه خود در نیمه نهایی قهرمانی جهان باخت را با برد عوض کرد و فینالیست شد.
میثم دلخانی و گرایی به دیدار فینال راه یافتند
دیدار نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز در شهر اسلو نروژ برگزار شد که طی آن میثم دلخانی به مصاف طالح ممدوف آذربایجان رفت. دلخانی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.
دلخانی پیش از این پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و در دور بعد مقابل لنور تمیروف از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

میثم دلخانی به دیدار فینال راه یافت

 محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک در مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل راماز زویدزه دارنده مدال های طلای جوانان جهان و نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در حالی که 6 بر 4 عقب بود در فاصله یک ثانیه مانده به پایان مسابقه حریف دو امتیاز به خاطر فرار از تشک دریافت کرد و مسابقه 6-6 شد و گرایی راهی فینال شد. در نهایت او با نتیجه 7 بر 6 پیروز شد و به فینال رسید.
محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله حسرت جعفراف از آذربایجان را با نتیجه ۱۱ بر صفر از پیش‌رو برداشت
 
برچسب ها: کشتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها