به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۲۹۸۶۹۳

تاریخ‌سازی یوسفی با طلای جهانی/فیلم

تاریخ‌سازی یوسفی با طلای جهانی/فیلم
گروه فیلم: ملی‌پوش سنگین وزن کشتی فرنگی کشورمان با طلای جهان تاریخ‌ساز شد.در فینال وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات جهانی علی اکبر یوسفی با حضور در فینال تاریخ‌سازی کرد و رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

وی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر یک داوید اوواسپیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. یوسفی در ادامه با نتیجه 2 بر یک اسکار مارویک از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه 2 بر یک از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

سنگین وزن کشورمان در این دیدار به مصاف زورابی گدخوری دارنده مدال برنز اروپا از روسیه رفت که با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید تا برای نخستین بار طلای سنگین وزن را کسب کرده و تاریخ‌ساز شود.کاروان ورزشی کشورمان تاکنون یک طلا توسط محمدهادی ساروی و ۲ مدال برنز توسط پژمان پشتام و محمدعلی گرایی کسب کرده است. فردا شب هم در فینال میثم دلخانی و محمدرضا گرایی روی تشک می‌روند.
....
برچسب ها: علی اکبر یوسفی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها