کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ابهام در پرونده قتل پسر ۱۴ساله

روزنامه ایران , 18 مهر 1400 ساعت 9:21


گروه حوادث: رسیدگی به پرونده قتل پسر نوجوان در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران در حالی به جلسه بعد موکول شد که متهم مدعی است قاتل اصلی فرار کرده است.حدود یک سال قبل پسر ۱۴ ساله‌ای در منطقه فرون آباد پاکدشت به‌قتل رسید. پدر این نوجوان در توضیح بیشتر به مأموران گفت: پسرم برای گذاشتن زباله‌ها در سطل سرکوچه از خانه خارج شد اما دیگر به‌خانه برنگشت. ابتدا فکر کردم دوستانش را دیده و فراموش کرده به ما اطلاع بدهد.

تا اینکه یکی از بستگانم با من تماس گرفت و گفت که پسرم برایش پیامکی فرستاده و عنوان کرده که چند نفر او را ربوده و در خانه‌ای گروگان گرفته‌اند. بلافاصله از خانه بیرون رفتم. همان‌طور که در کوچه‌ها فریاد می‌کشیدم و اسم پسرم را صدا می‌زدم در یک خانه باز شد و پسرم در حالی که از ناحیه گردن چاقو خورده بود، بیرون آمد و در آغوشم جان باخت.

در ادامه جسد نوجوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران با اطلاعاتی که از پدر قربانی به دست آورده بودند، یک پسر ۱۹ ساله را به‌عنوان متهم دستگیر کردند. اما او مدعی شد نقشی در قتل نداشته و دوست فراری اش را به‌عنوان عامل جنایت معرفی کرد.در حالی که یک سال از این ماجرا گذشته و راز قتل پسر نوجوان فاش نشده بود، برای متهم دستگیر شده کیفرخواست صادر و او در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کردند.پس‌ از آن متهم به جایگاه رفت و با رد اتهام قتل عنوان کرد: من و مقتول باهم دوست بودیم.آن شب او با پای خودش به خانه ما آمد. یکی از دوستانم به‌نام کیوان هم آنجا بود با هم مشروب خوردیم. اما نمی‌دانم چرا کیوان با او درگیر شد و به گردنش چاقو زد. من از ماجرای گروگانگیری هیچ اطلاعی ندارم.

اما پدر مقتول گفت: این پسر دروغ می‌گوید اگر پسر من با پای خودش به خانه او رفته بود چرا به چند نفر از بستگان پیامک زده که او را دزدیده‌اند و درخواست کمک کرده بود؟ الان هم به دروغ مدعی شده فرد دیگری پسرم را کشته است.با پایان دفاعیات، قضات ادامه جلسه را به روزهای آینده موکول کردند تا شاهدان به دادگاه احضار و تحقیقات درباره پرونده تکمیل شود.


کد مطلب: 298711

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298711/ابهام-پرونده-قتل-پسر-۱۴ساله

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir