به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۹۸۷۳۵

خبری مهم برای سهامداران شستا

خبری مهم برای سهامداران شستا
گروه اقتصادی: بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وبسایت کدال شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی طی اطلاعیه‌ای از کلیه سهامداران و صاحبان سهام و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در مجمع عمومی این شرکت حضور پیدا کنند. این مجمع قرار است روز سه شنبه ۲۷ مهر در ساعت ۹ صبح در مجموعه فرهنگی-ورزشی تلاش برگزار شود.

در این جلسه قرار است ضمن استماع گزارش هیات مدیر و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ تصویب شود. همچنین میزان سود نقدی تقسیمی میان سهامداران نیز در این مجمع مشخص می‌شود.
بر اساس صورت مالی حسابرسی نشده سال منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ شستا، این شرکت در این سال به ازای هر سهم ۲۱۹۴ ریال سود محقق کرده است.

با این حال بر اساس اطلاعیه اخیر شستا، سهامداران حقیقی می‌توانند از تاریخ ۴ آبان با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور و ارائه اصل کارت ملی و کد سهامداری نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.

سود سهام شستا در حالی قرار است از طریق مراجعه به بانک پرداخت شود که طبق مصوبه سازمان بورس تمامی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس موظف هستند تا سودهای تقسمی خود را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز کرده تا این شرکت نیز این مبلغ را به شماره شبا ثبت شده توسط سهامداران در سامانه سجام پرداخت کند.
برچسب ها: شستا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها