به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۹۸۷۸۹

کیفیت قابل قبول هوای تهران طی امروز

کیفیت قابل قبول هوای تهران طی امروز
گروه جامعه: بر اساس پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی امروز (۱۸ مهرماه) در شرایط قابل قبول است اما با افزایش ترافیک شامگاهی، کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.
به گزارش ایسنا براساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه امروز یکشنبه (۱۸ مهرماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از حاکمیت ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

کاهش تندی باد در طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. این شرایط جوی تا اواخر وقت امروز (۱۸ مهرماه) تداوم خواهد یافت که همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق و تجمع آلاینده‌ها خواهد شد بنابراین کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

با عدم وزش باد مؤثر تا صبح فردا (۱۹ مهرماه) و افزایش تردد خودروها بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد را به‌دنبال دارد. کاهش تدریجی تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد بنابراین با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه همراه با ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۷ و کیفیت هوا در محدوده ‌قابل قبول است.
برچسب ها: کیفیت هوا تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها