کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نوت بوک جدید ASUS عرضه شد

18 مهر 1400 ساعت 14:29


گروه فناوری:ایسوس از محصول جدید خود به نام VivoBook ۱۵ در کشور ژاپن و با قابلیت‌های جدید رونمایی کرد.شرکت ASUS در ژاپن به طور رسمی یک افزودنی جدید به مجموعه VivoBook ۱۵ شامل صفحه نمایش OLED، پردازنده Intel Core i۷ اضافه کرد. مهمترین ویژگی VivoBook ۱۵ طراحی آسان و وزن سبک آن است. قیمت ASUS VivoBook ۱۵ برای پیکربندی Intel i۵ حدود ۹۹ هزار پوند و برای مدل جدید ۸۹۰ دلار آمریکا است. این لپ تاپ را می‌توان از فروشگاه‌های مجاز ASUS در کشور ژاپن خریداری کرد.

مشخصات ASUS VivoBook ۱۵
این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، طیف رنگ DCI-P۳ و گواهینامه PANTONE است. همچنین برای اطمینان از اینکه صفحه نمایش نور آبی کمتری منتشر می‌کند، گواهینامه TUV Rheinland را دریافت کرده است. صفحه نمایش دارای ۶۰۰ نیت روشنایی و طراحی لبه نانو است. این لپ تاپ از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و ضخامت آن ۱۸.۶ میلی متر است، اما هنوز ۱.۸ کیلوگرم وزن کم دارد.

این لپ تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i۷-۱۱۶۵ G۷ یا Intel Core i۵-۱۱۳۵ G۷ است. تراشه Core i۷ مربوط به شماره مدل K۵۱۳EA-L۱۸۶۹T و پردازنده دومی متعلق به شماره مدل K۵۱۳EA-L۱۸۶۷T است. ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دارد. متاسفانه، این لپ تاپ با Windows ۱۰ عرضه می‌شود، اما قابل ارتقاء به ویندوز ۱۱ است. از Wi-Fi ۶ و بلوتوث v۵ پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB ۳.۲ Type-C، پورت Type-A، دو پورت USB ۲.۰، پورت HDMI، ورودی میکروفون و در نهایت شیار کارت خوان microSDXC است.


کد مطلب: 298834

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298834/نوت-بوک-جدید-asus-عرضه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir