به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۲۹۸۸۵۵

انتقاد به سرمربی ژاپن؛ تو سامورایی نیستی

گروه ورزشی: هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن فشار بسیار زیادی را از سوی هواداران و رسانه‌ها تحمل می‌کند.
انتقاد به سرمربی ژاپن؛ تو سامورایی نیستی
شکست برابر عربستان در جده، در شبی رقم خورد که استرالیا به راحتی عمان را از پیش رو برداشت تا دو تیم برنده ۹ امتیازی شوند و ژاپن با سه امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.
پس از این بازی انتقاداتی به سبک بازی ژاپن و نتایج تیم وارد شد اما حالا روزنامه نیکان اسپورت به شکلی تند و تیز به موریاسو تاخته و رفتار او را هم مورد انتقاد قرار داده است.
انتقاد این روزنامه به حاشیه مسابقه و زمانی است که یویا یوشیدا مشغول مصاحبه با دوربین ای اف سی بود که برخورد هواداران عربستانی باعث شد تا او به سراغ تماشاگران برود و قید مصاحبه را بزند.
نیکان اسپورت نوشته که موریاسو برخلاف دو سرمربی خارجی یعنی زاکرونی و زیکو، به اشتباه وارد عمل نشد و بازیکن تیمش را تنها گذاشت: «سال ۲۰۱۳ در اردن زمانی که بازیکن ما قصد داشت پنالتی بزند، تماشاگران روی چشم او لیزر انداختند. پس از بازی یکی از بازیکنان اردن بی وقفه درخواست پیراهن از کاگاوا را داشت و پس از مخالفت او، اقدام به برخورد فیزیکی و لمس کردن کاگاوا کرد که خیلی زود زیکو وارد ماجرا شد.»
 

 
در ادامه به صحبت‌های زاکرونی اشاره شده که در همان کنفرانس مطبوعاتی نخست به فرهنگ ژاپن علاقه نشان داد و گفت که دوست دارد یک سامورایی باشد: «من این کلمه را دوست دارم و می‌خواهم احساس ژاپنی بودن را داشته باشم.»
 

 
پایان این گزارش با انتقاد از موریاسو است؛ جایی که روزنامه نگار نیکان اسپورت، او را فاقد احساسات می‌داند و از وی به عنوان کسی نام می‌برد که شایستگی هدایت سامورایی آبی را ندارد.
برچسب ها: تیم ملی ژاپن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها