به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۲۹۸۸۵۸

الهلال – پرسپولیس با حضور ۱۰۰درصدی تماشاگران

گروه ورزشی: دیدار الهلال – پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض با حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد.
الهلال – پرسپولیس با حضور ۱۰۰درصدی تماشاگران
دیدار الهلال – پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض با حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد. این درخواست رسمی باشگاه الهلال از کنفدراسیون فوتبال آسیا است که به نظر می رسد با آن موافقت شود. فدراسیون فوتبال عربستان پیش از این دیدار تیم ملی این کشور در برابر ژاپن را با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار کرد و تماشاگران برای تماشای بازی های لیگ برتر عربستان هم با محدودیت مواجه نیستند.
استادیوم ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض 22 هزار نفر 250 نفر گنجایش دارد و با توجه به حساسیت بازی در صورتی که حضور تماشاگران در این بازی 100 درصدی شود پیش بینی همه بلیط های این بازی به فروش خواهد رفت. حضور 100 درصدی تماشاگران در این بازی منوط به موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون فوتبال عربستان است که به نظر می رسد با این درخواست موافقت شود.
دو تیم 24 مهر این بازی را در استادیوم فیصل بن فهد ریاض برگزار خواهند کرد. عربستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان میزبان دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم برگزیده شده است. این دیدار 23 نوامبر برابر با 2 آذر در شهر ریاض برگزار خواهد شد.
پرسپولیس روز جمعه موفق شد در دیداری دوستانه سپاهان را سه بر یک شکست دهد. در این دیدار مهدی عبدی مهاجم گلزن قرمزها غایب بود .غیبت او باعث شد تا شایعاتی درباره میزان مصدومیت او مطرح شود. حمید مطهری مربی پرسپولیس اما می گوید مصدومیت این بازیکن جدی نیست: «بله، او روز قبل از بازی با سپاهان آسیب دید و تصمیم گرفتیم در آن مسابقه بازی نکند. مشکل او خاص نیست و می تواند تیم را همراهی کند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها