به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۲۹۸۹۰۴

آسیب ۵۰ مدرسه بر اثر زلزله اندیکا خوزستان

آسیب ۵۰ مدرسه بر اثر زلزله اندیکا خوزستان
گروه حوادث: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره زلزله‌های اخیر خوزستان در منطقه اندیکا، گفت: تا این لحظه حدود ۵۰ مدرسه بر اثر زلزله آسیب دیده‌اند که ۱۱ مدرسه دچار خسارات بیشتری شده‌اند.
علی قربانی  در بازدید از مدارس زلزله‌زده شهرستان اندیکا و بخش چلو، اظهارکرد: در پی وقوع زلزله اندیکا سعی کردیم از ساعات اولیه با تماس با همکاران اداره آموزش و پرورش عشایری و اداره شهرستان اندیکا در خصوص برآورد خسارات احتمالی وارد شده به مدارس اطلاعاتی به دست آوریم. اکیپ‌های مختلفی تشکیل شد که از مدارس بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تا این لحظه حدود ۵۰ مدرسه در منطقه آسیب دیده‌اند که به تعمیرات جزئی نیاز دارند و از امروز کار تعمیر آن‌ها را آغاز می‌کنیم. امیدواریم تا یک ماه آینده نیز کار تعمیر آن‌ها را با کمک خیرین و بنیاد برکت تعمیر مدارس انجام دهیم.مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۱۱ مدرسه دچار خسارات بیشتری شده‌اند که باید تخریب شده و مجددا احداث شوند. این مدارس با توجه به این‌که مسیر و جاده ندارند، هماهنگ شده که با بالگرد برای آن‌ها کانکس ارسال شود. برای روستاهایی که مسیر دارند نیز جهت احداث مدارس برنامه‌ریزی می‌کنیم.وی افزود: امروز نیز پنج کامیون از وسایل و امکانات مورد نیاز برای مدارس اندیکا که شامل میز و نیمکت، فایل، لوازم التحریر و ... را تحویل مدارس خواهیم داد. تیم ما در منطقه حاضر است و سازمان نوسازی نیز پیگیر بازسازی و احداث مدارس است. 
برچسب ها: خوزستان زلزله
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها