به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۹۸۹۰۸

پلیس دبی ۵۰۰ کیلوگرم کوکائین کشف کرد

پلیس دبی ۵۰۰ کیلوگرم کوکائین کشف کرد
گروه حوادث: پلیس دبی در امارات متحده عربی از کشف و ضبط ۵۰۰ کیلوگرم کوکائین به ارزش ۱۳۶ میلیون دلار خبر داد.به گزارش ایرنا؛ فرماندهی کل پلیس دبی در بیانیه ای اعلام کرد که یک محموله حاوی ۵۰۰ کیلو کوکائین که بیش از ۵۰۰ میلیون درهم (۱۳۶ میلیون دلار آمریکا) ارزش دارد و به صورت قاچاق وارد این کشور شده بود توسط سرویس های امنیتی در عملیاتی با عنوان «عقرب» شناسایی شد.در این بیانیه آمده است: پلیس دبی توانست این عملیات را کشف و عوامل مرتبط با آن را دستگیر کند.
 
«عبدالله خلیفه المری» فرمانده کل پلیس دبی با اشاره بر تشدید اقدامات امنیتی در مبارزه با انواع مختلف جنایات بین المللی، تاکید کرد که «پلیس دبی به هر کسی که قوانین دولت را زیر پا گذارد مشت آهنین نشان خواهد داد.»
وی گفت: عملیات عقرب از اقدامات سختگیرانه پلیس دبی است تا رویکرد دولت در همکاری سازنده با سازمان های امنیتی در جهان، برای مبارزه با جنایات سازمان یافته را نشان دهد. این یک جنایت فرامرزی است و فرماندهی کل پلیس دبی برای حفظ دستاوردهای امارات متحده عربی و حفظ امنیت و جامعه تلاش می کند.
 
«خالد بن مویزه» مدیر اداره کل مبارزه با مواد مخدر امارات در تشریح این عملیات گفت: روند دستگیری متهم با نظارت حرفه ای شبانه روزی بر اقدامات متهم آغاز شد. پس از دریافت اطلاعات مبنی بر وارد کردن مقدار زیادی کوکائین از طریق بندر دریایی توسط یکی از اعضای یک باند تبهکار بین المللی که ملیتی از کشورهای خاورمیانه دارد، یک تیم تخصصی تشکیل شد و تا زمان ارسال محموله مواد مخدر به متهم، او را تحت نظر گرفتند. این متهم قرار بود که بعد از تحویل محموله آن را به یکی از شهر های کشور برده و آن را انبار کند که طی عملیات به موقع دستگیر شد.
برچسب ها: مواد مخدر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها