به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۲۹۸۹۱۸

رسمی: روزبه چشمی به استقلال پیوست

گروه ورزشی: باشگاه استقلال خبر از عقد قرارداد با مدافع فصل گذشته ام‌صلال قطر داد.
رسمی: روزبه چشمی به استقلال پیوست
 روزبه چشمی که از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی صحبت از حضورش در استقلال مطرح بود و عنوان می‌شد قرار است پس از یک‌سال مجددا به جمع آبی‌ها برگردد، پس از کش و قوس‌های فراوان در محل این باشگاه حاضر شد و قراردادش را رسمی کرد.
این مدافع میانی که دوران موفقی در استقلال داشته و پنج فصل بازیکن این تیم بوده، پس از اتمام قراردادش با باشگاه ام‌صلال قطر تصمیم به جدایی از لیگ ستارگان گرفت و بعد از چند جلسه مذاکره با استقلال رسما به جمع آبی‌ها بازگشت.
چشمی سال قبل ۲۰ بار با پیراهن ام‌صلال در لیگ ستارگان و جام ستارگان قطر به میدان رفت که پس از پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ صحبت از حضورش در تیم‌هایی مثل العربی، الخور و ... مطرح بود، اما در نهایت تصمیم گرفت بازگشت به استقلال را انتخاب کند تا بتواند مثل گذشته شرایط بهتری برای حضور در تیم ملی به دست بیاورد.
 

 
روزبه چشمی طی هفته‌های اخیر در قطر و امارات حضور داشت، اما صبح دیروز شنبه به تهران بازگشت و پس از اینکه مراحل نهایی قراردادش با استقلال انجام شد، حدود ساعت ۱۸ امروز وارد ساختمان این باشگاه شد تا مذاکرات پایانی خود را پیش ببرد.
چشمی پس از حضور در ساختمان استقلال و مذاکرات مثبتی که با مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه داشت، به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد.
 

 
این مدافع میانی که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد، حضور در تیم ملی را با بازی در استقلال تجربه کرد و در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ به میدان رفت که امید زیادی دارد در بازگشت دوباره به این تیم، ملی‌پوش هم بشود.
استقلال در حال حاضر محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و عارف آقاسی را به‌عنوان مدافع میانی در اختیار دارد که حضور روزبه چشمی در این تیم رقابت برای آنها در رسیدن به ترکیب را جدی‌تر از همیشه می‌کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها