به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۹۸۹۴۰

یوسف خودزنی کرد یا همسرش او را کشت؟

یوسف خودزنی کرد یا همسرش او را کشت؟
گروه حوادث:  8 خرداد سال گذشته زن جوانی در حالی که کودکی در آغوش داشت، هراسان و پریشان از همسایه‌ها کمک می‌خواست و فریاد می‌کشید. وقتی همسایه‌ها به خانه ژیلا رفتند با پیکر خونین همسرش در حالی رو به رو شدند که وسایل خانه نیز به هم ریخته بود.بلافاصله موضوع این جنایت از سوی مأموران کلانتری 133 شهرزیبا به بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. با حضور در محل آنها با جسد خونین یوسف؛ همسر ژیلا در حالی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داده بود. به دستور بازپرس جنایی جسد مرد جوان برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و ژیلا که از ناحیه ران آسیب دیده بود در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

درگیری خونین
زن جوان پس‌از بهبودی زمانی که در مقابل بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت قرار گرفت، ادعای عجیبی را در خصوص مرگ همسرش مطرح کرد. او گفت: همسرم مهندس شیمی و من مهندس کامپیوتر هستم. چند سال قبل باهم ازدواج کردیم و حاصل این ازدواج یک دختر است. شب حادثه دخترم از من یک لیوان آب خواست و زمانی که خواستم به او آب بدهم، همسرم گفت اول یک لیوان آب برای من بیاور. گفتم بچه تشنه است وکم طاقت اول برای او آب ببرم اما سر همین موضوع دعوا بین ما بالا گرفت.

شوهرم که خیلی عصبانی شده بود دستش را روی گردنم گذاشت تا خفه‌ام کند همزمان با دست دیگرش در کابینت را باز کرد و چاقویی از آن بیرون آورد و به سمت من گرفت و ضربه‌ای با چاقو به ران من زد. در همین حال ناگهان یوسف مرا رها کرد و روی زمین افتاد و من از ترسم دخترم را بغل کردم و از آپارتمان بیرون آمده و از همسایه‌ها کمک خواستم. نمی‌دانم چه اتفاقی برای او رخ داده است اما تصور می‌کنم که خودزنی کرده باشد.
در حالی که زن جوان چنین ادعایی را مطرح می‌کرد، پزشکی قانونی اعلام کرد که ضربات وارد شده به یوسف خود زنی نبوده و مرد جوان به قتل رسیده است. اما ژیلا به‌نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد و مدعی شد که در این جریان او دست به چاقو نزده و قتلی مرتکب نشده است.

بدین ترتیب پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی رفت و در تحقیقات اعلام کردند که اثر سه ضربه چاقو روی بدن قربانی وجود دارد که دو ضربه روی قفسه سینه و یک ضربه به بازو خورده است که یکی از ضرباتی که به قفسه سینه اصابت کرده باعث مرگ شده است. اما در این مورد کمیسیون اعلام کرد که ضربه مرگبار بر اثر خودزنی بوده و دو ضربه دیگر، دگر زنی بوده است.

با اعتراض اولیای دم به نظریه کمیسیون پزشکی و باتوجه به تناقض گویی‌های زن جوان و مدارکی که به‌دست آمد، احتمال قتل یوسف توسط همسرش همچنان مطرح بود و به همین دلیل کمیسیون سه نفره‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

کمیسیون سه نفره متشکل از سه متخصص پزشکی قانونی با تحقیق و بازبینی فیلم‌های گرفته شده از بازسازی صحنه، عکس‌های جسد و اطلاعات موجود در پرونده این بار با تردید بیشتری نسبت به قبل اعلام کردند که احتمال دارد ضربه‌ای که مرگ یوسف را رقم زده، خودزنی باشد.

باتوجه به اینکه پزشکی قانونی با قطعیت اعلام نکرده که خودزنی علت مرگ مرد جوان باشد و از سویی مدارک و مستنداتی در پرونده وجود دارد که نشان می‌دهد زن جوان در این جنایت نقش داشته باشد، تحقیقات در این خصوص به دستور بازپرس محمد وهابی ادامه دارد.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها