کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فولاد روز به روز در حال بهتر شدن است

19 مهر 1400 ساعت 12:15


گروه ورزشی: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم روز به روز در حال بهتر شدن است و تمام هم و غم ما این است که فولاد در لیگ بیست و یکم نیز عملکرد خوبی داشته باشد تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.سیدمحمد علوی درباره روند آماده‌سازی تیم فولاد برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، اظهارکرد: در حال حاضر تمرینات در اهواز خیلی جدی‌تر و مصمم‌تر از قبل در حال پیگیری است. فردا (سه‌شنبه) نیز یک بازی تدارکاتی با نفت آبادان داریم که مطمئنا در شناخت بیشتر آقای ویسی از بازیکنان کمک خواهد کرد تا آرام آرام برای بازی‌ با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر آماده شویم.
 

وی با بیان این‌که روند آماده‌سازی فولاد خوب بوده است، افزود: آقای ویسی از روند تیم ابراز رضایت دارد اما در هر صورت برای هماهنگی بیشترر، نیازمند زمان هستیم. امیدوارم با شناخت خوب از بازیکنان و شرایط خوبی وارد لیگ شویم. در حال حاضر چند مصدوم داریم که البته کم‌کم در حال اضافه شدن به تیم هستند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد روز به روز در حال بهتر شدن است و به نظرم بازی‌های تدارکاتی که تاکنون داشته‌ایم، شرایط لازم را برای حضور خوب تیم در لیگ فراهم کرده‌اند. هر چند تاکید می‌کنم برای بهتر شدن و رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به زمان داریم.

وی درباره پنجره بسته باشگاه نیز عنوان کرد: فعلا خبری از باز شدن پنجره باشگاه نیست. امیدوارم پنجره باز شود زیرا تیم نیاز به تقویت دارد. امیدوارم این موضوع در روند تیم تاثیری نداشته باشد. اکنون شاهد همدلی خوبی در تیم هستیم و فولاد با آرامش کار خود را دنبال می‌کند اما باز بودن پنجره مطمئنا تاثیر بسزایی در روند کاری تیم داشت.
علوی گفت: تمام هم و غم ما این است که فولاد در لیگ بیست و یکم نیز عملکرد خوبی داشته باشد تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم و در حد نام فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد، کار کنیم. تمام بازیکنان مصمم هستند و ان‌شاءالله این اتفاق رقم خواهد خورد تا مثل دو فصل اخیر، افتخارآفرینی کنیم.


کد مطلب: 298990

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/298990/فولاد-روز-حال-بهتر-شدن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir